D&AD Awards uchodzi za jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży reklamowej na świecie. Od 1962 roku D&AD wprowadza międzynarodowe standardy w designie, edukuje i przekazuje wiedzę na temat kreatywnego projektowania w reklamie. W tegorocznej edycji festiwalu liczba zgłoszeń przekroczyła 20.000. Cheil Polska w otrzymał wyróżnienie w kategorii earned media campaign.
Bardzo Dobre Maniery to kampania przygotowana przez agencję dla Polskiego Czerwonego Krzyża. Jej celem jest walka z niedożywieniem wśród polskich dzieci. Inicjatywa opiera się o powszechnie znane zasady restauracyjnego savoit-vivre’u, obejmujące komunikację między gościem a obsługą za pomocą odpowiedniego ułożenia sztućców. W restauracjach, które przystąpiły do Bardzo Dobrych Manier, po skończonym posiłku wystarczy ułożyć sztućce w znak przypominający logotyp PCK, aby poinformować kelnera o zamiarze przekazania 5 zł na ciepły posiłek dla dziecka. Środki trafiają do PCK, a stamtąd przekazywane są między innymi do wybranych stołówek szkolnych i świetlic. Akcja komunikowana jest za pomocą social mediów oraz materiałów BTL wyeksponowanych w restauracjach wspierających akcję.