… jak ważna jest kreatywność.
Kampania ma zainspirować kobiety, zachęcić do przekraczania granic, odrzucania schematów, przełamywania konwenansów. Bohaterki pokazują, że kreatywność pozwala na osiąganie lepszych wyników, bo ciężka praca to nie wszystko.
Zobacz również
Przekaz kampanii przedstawiony został w głównym spocie oraz serii krótkich filmów, prezentujących 15 autentycznych opowieści aktywnych kobiet z całego świata. Wykorzystują one swoją kreatywność: przeciwstawiając się rutynie, podążając własną drogą i inspirując innych.
Więcej znajdziecie → tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakiś czas temu adidas Original opublikował spot, który zachwycił swoim wykonaniem. Powstał jako pochwała tolerancji wobec odmienności, a jej bohaterowie, jak hymn, śpiewali „My way” Franka Sinatry. Widzieliście już?