fot. pixabay.com
18 maja Chartered Institute of Public Relations (CIPR) dołączył do inicjatywy International Association for Measurement and Evaluation of Communication (AMEC), dotyczącej całkowitego zaprzestania stosowania wskaźnika AVE w obliczaniu efektywności działań public relations. Wprowadzenie nowych wytycznych i standardu, który wykluczy wskaźnik AVE, CIPR planuje na wrzesień obecnego roku. Jak wskazuje Jason MacKenzie, CIPR President, członkowie organizacji wiedzą, że AVE jest niemiarodajnym wskaźnikiem, w związku z czym nadszedł czas, aby całkowicie zaprzestać jego stosowania*.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Członkowie CIPRu obecnie wykorzystujący wskaźnik AVE będą mieli rok na zmianę sposobu rozliczania efektywności działań na tę proponowaną w kodeksie postępowania organizacji.