To już pięćdziesiąta druga sieć reklamy typu Digital Signage w ofercie Goldbach Audience.
– Sieć CityINFOtv składa się z ponad 2 tysięcy ekranów, które docierają codziennie do ponad pół miliona osób w Warszawie oraz Trójmieście – mówi Krzysztof Bernatowicz, DOOH Project & Sales Manager w Goldbach Audience. – Co więcej, jest to bardzo ciekawy target, w którym dużą grupę stanowią osoby z wyższym wykształceniem (wśród podróżujących metrem to aż 70%), zarabiające powyżej 2,5 tysiąca złotych netto. Pod względem zasięgu, to jedna z najbardziej atrakcyjnych sieci DOOH w Polsce – dodaje.
Zobacz również
Obszar cyfrowego OOH, który reprezentuje reklama w CityINFOtv, to jednak nie tylko duży zasięg. Zdaniem Krzysztofa Bernatowicza nie można zapominać o unikalnych cechach reklamy DOOH gwarantujących skuteczność i oddziaływanie wizerunkowe. – Kampanie reklamowe łączą się na tego typu nośnikach z ciekawym kontentem informacyjnym. W przypadku Metra Warszawskiego są to np. informacje o pogodzie, czy newsy na temat wydarzeń kulturalnych – zauważa. Między innymi dlatego, zdaniem eksperta Goldbach Audience, DOOH jest lepiej odbierany niż inne formy reklamy. – To reklama, która nie atakuje znienacka oraz nie zagłusza naszych myśli, gdy jedziemy do domu albo do pracy. Odbiorcy stykają się z reklamą, gdy mają chwilę czasu i niewiele rzeczy odwraca ich uwagę. Wpływa to bardzo pozytywnie na odbiór i zapamiętywanie kreacji – zauważa.
Jakie możliwości reklamowe oferuje CityINFOtv? Są to między innymi dynamiczne i statyczne plansze reklamowe oraz animacje. – Warto też podkreślić szerokie możliwość geotargetowania kampanii – jest to optymalne rozwiązanie dla firm, które posiadają punkty sprzedaży w konkretnych obszarach miasta lub nawet przy konkretnych stacjach metra, w których chcą się reklamować – mówi Arkadiusz Gawlak Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.
CityINFOtv jest 52 siecią dynamicznie rozwijającego się segmentu DOOH w ofercie Goldbach Audience. Oznacza to, że Goldbach jest aktualnie największym brokerem tego typu reklamy w Polsce i posiada w swojej ofercie 46 tysięcy ekranów w ponad 8 tysiącach lokalizacji – Miesięcznie nasze wszystkie sieci osiągają zasięg rzędu 145 milionów kontaktów z reklamą. Oznacza to, że możemy zaoferować klientom zarówno precyzyjnie targetowane kampanie (np. tylko w salonach fryzjerskich), jak i takie nastawione przede wszystkim na zasięg – zapewnia Krzysztof Bernatowicz.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing