– ClickAd od dłuższego czasu przygląda się rynkowi reklamy dostarczanej za pośrednictwem urządzeń mobilnych – mówi Artur Janik, dyrektor ds. rozwoju w ClickAd. – Zdecydowaliśmy się na utworzenie spółki z uwagi na rosnący popyt na usługi mobilne, wzrost udziału smartfonów w rynku i wysoką efektywność działań. Utworzenie Click4Mobile idealnie wpisuje się w politykę rozwoju Grupy, zakładającą budowanie eksperckości i przewag rynkowych.
Nowa linia biznesowa oferuje pełen pakiet usług z zakresu mobile marketingu. Koncentruje się na m.in. tworzeniu stron internetowych, aplikacji mobilnych, kreacji reklamowych, pozycjonowaniu mobilnym SEM/SEO oraz reklamie mobilnej.
Zobacz również
– Naszym zdaniem tylko zintegrowanie pięciu usług mobilnych w jednym miejscu, daje Klientom możliwość zaistnienia na małym ekranie – mówi Artur Janik. – Dziś mobile to nie tylko reklama w urządzeniach przenośnych. To także usługi targetowania przy uwzględnieniu położenia w czasie rzeczywistym czy reklama rich mediowa.
Jednym z głównych kierunków rozwoju Click4Mobile jest opracowywanie rozwiązań tworzonych zgodnie ze standardem HTML 5.
Jesteśmy przekonani, że HTML 5 stanie się powszechny już w 2014 r. – mówi Artur Janik. – Już teraz widzimy wśród naszych klientów rosnące zainteresowanie rozwiązaniami opracowanymi w tej technologii. Jest to zrozumiałe ponieważ jej największymi zaletami są kompatybilność ze wszystkimi systemami mobilnymi i stacjonarnymi co zmienia znacznie sposób konsumpcji reklamy mobilnej, pozwalając użytkownikowi na jeszcze większą interakcję.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do klientów Click4Mobile należą m.in.: Expander, Lotto, Śnieżka Satynowa. Ostatnio spółka pozyskała w drodze przetargu także Westwing Home & Living.
Słuchaj podcastu NowyMarketing