Dwa projekty realizowane przez Clue PR znalazły się na shortliście w prestiżowym konkursie European Excellence Awards 2020. Agencja została wyróżniona w kategorii Data Driven Communications za raport „Aktywni+ Praca zdalna z perspektywy pracowników i pracodawców” dla Gumtree.pl, oraz w kategorii regionalnej – Polska, Ukraina i Mołdawia za autorskie badanie „Women Shaming, czyli krytyka kobiet po polsku”.
Nagrodzony projekt w kategorii Data Driven Communications to raport „Aktywni+ Praca zdalna z perspektywy pracowników i pracodawców”, przygotowane dla Gumtree.pl i zrealizowane z ARC Rynek i Opinie. To kompleksowe opracowanie na temat pracy zdalnej, pokazujące zarówno szanse, jak i wyzwania stojące przed milionami Polaków, którzy z dnia na dzień musieli odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Firmy Clue PR i Gumtree stworzyły pretekst do podjęcia ważnej społecznie dyskusji na temat pracy zdalnej, sposobów na organizację pracy w domu, ochrony prawnej i wypalenia zawodowego.
Zobacz również
Drugie wyróżnienie w kategorii regionalnej – Polska, Ukraina i Mołdawia, przyznano za badanie „Women Shaming, czyli krytyka kobiet po polsku” przygotowane przez Alicję Wysocką-Świtałę i dr Martę Biercę z panelem Ariadna. Celem pierwszego na ten temat i na taką skalę raportu było ukazanie skali zjawiska krytyki kobiet w odniesieniu do wielu aspektów ich życia oraz wykazanie wpływu krytyki na samoocenę i decyzje życiowe kobiet w Polsce.
Wyróżnienia European Excellence Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji. Ustanowiona w 2007 roku nagroda EEA to obecnie wiodący tytuł z zakresu kampanii komunikacji korporacyjnej i PR.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach