TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Clue PR dwukrotnie na shortliście European Excellence Awards 2020

O autorze
1 min czytania 2020-12-09

Dwa projekty realizowane przez Clue PR znalazły się na shortliście w prestiżowym konkursie European Excellence Awards 2020. Agencja została wyróżniona w kategorii Data Driven Communications za raport „Aktywni+ Praca zdalna z perspektywy pracowników i pracodawców” dla Gumtree.pl, oraz w kategorii regionalnej – Polska, Ukraina i Mołdawia za autorskie badanie „Women Shaming, czyli krytyka kobiet po polsku”.

Nagrodzony projekt w kategorii Data Driven Communications to raport „Aktywni+ Praca zdalna z perspektywy pracowników i pracodawców”, przygotowane dla Gumtree.pl i zrealizowane z ARC Rynek i Opinie. To kompleksowe opracowanie na temat pracy zdalnej, pokazujące zarówno szanse, jak i wyzwania stojące przed milionami Polaków, którzy z dnia na dzień musieli odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Firmy Clue PR i Gumtree stworzyły pretekst do podjęcia ważnej społecznie dyskusji na temat pracy zdalnej, sposobów na organizację pracy w domu, ochrony prawnej i wypalenia zawodowego.

Drugie wyróżnienie w kategorii regionalnej – Polska, Ukraina i Mołdawia, przyznano za badanie „Women Shaming, czyli krytyka kobiet po polsku” przygotowane przez Alicję Wysocką-Świtałę i dr Martę Biercę z panelem Ariadna. Celem pierwszego na ten temat i na taką skalę raportu było ukazanie skali zjawiska krytyki kobiet w odniesieniu do wielu aspektów ich życia oraz wykazanie wpływu krytyki na samoocenę i decyzje życiowe kobiet w Polsce.

Wyróżnienia European Excellence Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji. Ustanowiona w 2007 roku nagroda EEA to obecnie wiodący tytuł z zakresu kampanii komunikacji korporacyjnej i PR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj