CMO SUMMIT CEE by Shortlist już 15 listopada

WIND OF CHANGE – to motyw przewodni kolejnej edycji CMO SUMMIT CEE by Shortlist, konferencji dla top managerów marketingu, która odbędzie się 15 listopada.
O autorze
2 min czytania 2022-10-24

CMO SUMMIT CEE by Shortlist to cykliczne wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu, reklamodawców. Celem konferencji jest dyskusja na temat trendów, czerpanie inspiracji i analiza wyzwań stojących przed branżą marketingową.

15 listopada po raz kolejny zarządzający marketingiem z całego regionu CEE będą mieli okazję wziąć udział w CMO Summit CEE. Konferencja odbędzie się w języku angielskim, będzie można w niej uczestniczyć osobiście w studiu w Warszawie, jak i on-line dzięki transmisji na żywo.

– Motywem przewodnim tej edycji jest WIND OF CHANGE – żyjemy w czasach ciągłych zmian i niepewności. Przyszłość jest bliższa, niż nam się zdaje, dzieje się teraz! – mówi Marta Macke, CEO Shortlist Consulting, pomysłodawczyni i organizatorka cyklu konferencji CMO Summit i konkursu CMO Awards.

– Żeby wdrażać projekty transformacyjne, które wzmacniają rolę marketingu jako motoru wzrostu biznesu, CMO-si muszą być zwinni i wyprzedzać zmiany. Dlatego razem z naszymi partnerami podczas CMO Summit omawiamy najistotniejsze treści. Podczas zbliżającej się edycji CMO Summit CEE prelegenci i paneliści odniosą się do takich tematów jak: zrównoważony rozwój, metaverse, data science, nowe technologie, transformacja i wiele innych – dodaje Marta Macke.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby wziąć udział w konferencji zachęcamy CMOsów do rejestracji się na stronie wydarzenia www.cmosummit.pl

Udział w konferencji jest bezpłatny i zamknięty dla top managerów marketingu, reklamodawców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Program konferencji obejmuje m.in.:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • METAVERSE i XR (VR i AR) JAKO NARZĘDZIA DO WYKORZYSTANIA I DZIAŁANIA W MARKETINGU – panel dyskusyjny w którym wezmą udział Marta Macke, CEO Shortlist Consulting; Marcin Łunkiewicz, CEO/Founder Mimo.ooo & Meta Expert; Anna Olszewska, Communication Director, KIR oraz Luke Porwol, kierownik działu e-administracji w Insight Center for Data Analytics National University of Ireland, Galway (NUIG).
  • ZIEMIA DLA WSZYSTKICH – ROLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W MARKETINGU I BIZNESIE, ten ekscytujący temat omówią Paweł Niziński, CEO better, Partner CEE Goodbrand oraz Marcello Palazzi Global Ambasador ruchu B Corp.
  • MIEJSCE POMIĘDZY DEKARBONIZACJĄ, A WYDAJNOŚCIĄ – do tematu sustanability odniosą się również Małgorzata Hejka, Dyrektor ds. Strategii i Innowacji Spark Foundry, lider X-Team „Odpowiedzialny Rozwój” w Publicis Groupe oraz Agata Szustak Strategy Manager, Zenith, członek X-Team „Odpowiedzialny Rozwój” w Publicis Groupe.
  • ZIELONE SPOTKANIA – Agencja Allegro Brand Experience, która od kilku edycji jako partner wspiera Shortlist Consulting przy organizacji wydarzeń, porozmawia z panelistami, czołowymi globalnymi marketerami jak sprawić, by „zielone spotkania” były jeszcze bardziej zrównoważone. „Zrównoważenie wydarzeń stało się niezbędne. Podczas panelu uczestnicy dowiedzą się, czym są zrównoważone spotkania i co marki już robią, aby w swoich wydarzeniach zwracać większą uwagę na środowisko i lokalne społeczności” – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience.
  • NADCHODZI ZIMA – JEŚLI POZWOLISZ, BY TWÓJ MARKETINGOWY OGIEŃ ZGASŁ, TWÓJ BZNES MOŻE ZAMARZNĄĆ – twierdzi Adam Puchalski Strategic Sales Lead, Httpool Polska, który przybliży trendy i mity w marketingu cyfrowym.
  • SOCIAL COMMERCE – czy to właściwe rozwiązanie dla Twojej marki? Czym jest social commerce – to pytanie zada uczestnikom konferencji Joanna Bychalska, eCommerce Strategy Director w Le Pont by Publicis Groupe CEE.
  • Podczas CMO Summit CEE nie zabraknie głosu samych marketerów; „Podczas panelu dyskusyjnego poświęconego o tym co Wind Of Change oznacza dla marek, marketingu i rozwoju biznesu porozmawiam z top managerami reprezentującymi różne kategorie biznesowe, zarówno te dotknięte kryzysem, jak i takie dla których jest on kołem napędowym – mówi Marta Macke – będziemy mieli okazję wysłuchać opinii m.in. Agnieszki Radawiec, CMO OBI; Macieja Szczechury, Członka Zarządu Rainbow Tours; oraz eksperta z Allegro.pl”.

Więcej informacji o wydarzeniu oraz rejestracja znajdują się na stronie konferencji CMOSUMMIT.pl