TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CMO SUMMIT CEE by Shortlist już 15 listopada

WIND OF CHANGE – to motyw przewodni kolejnej edycji CMO SUMMIT CEE by Shortlist, konferencji dla top managerów marketingu, która odbędzie się 15 listopada.
O autorze
2 min czytania 2022-10-24

CMO SUMMIT CEE by Shortlist to cykliczne wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu, reklamodawców. Celem konferencji jest dyskusja na temat trendów, czerpanie inspiracji i analiza wyzwań stojących przed branżą marketingową.

15 listopada po raz kolejny zarządzający marketingiem z całego regionu CEE będą mieli okazję wziąć udział w CMO Summit CEE. Konferencja odbędzie się w języku angielskim, będzie można w niej uczestniczyć osobiście w studiu w Warszawie, jak i on-line dzięki transmisji na żywo.

– Motywem przewodnim tej edycji jest WIND OF CHANGE – żyjemy w czasach ciągłych zmian i niepewności. Przyszłość jest bliższa, niż nam się zdaje, dzieje się teraz! – mówi Marta Macke, CEO Shortlist Consulting, pomysłodawczyni i organizatorka cyklu konferencji CMO Summit i konkursu CMO Awards.

– Żeby wdrażać projekty transformacyjne, które wzmacniają rolę marketingu jako motoru wzrostu biznesu, CMO-si muszą być zwinni i wyprzedzać zmiany. Dlatego razem z naszymi partnerami podczas CMO Summit omawiamy najistotniejsze treści. Podczas zbliżającej się edycji CMO Summit CEE prelegenci i paneliści odniosą się do takich tematów jak: zrównoważony rozwój, metaverse, data science, nowe technologie, transformacja i wiele innych – dodaje Marta Macke.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby wziąć udział w konferencji zachęcamy CMOsów do rejestracji się na stronie wydarzenia www.cmosummit.pl

Udział w konferencji jest bezpłatny i zamknięty dla top managerów marketingu, reklamodawców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Program konferencji obejmuje m.in.:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • METAVERSE i XR (VR i AR) JAKO NARZĘDZIA DO WYKORZYSTANIA I DZIAŁANIA W MARKETINGU – panel dyskusyjny w którym wezmą udział Marta Macke, CEO Shortlist Consulting; Marcin Łunkiewicz, CEO/Founder Mimo.ooo & Meta Expert; Anna Olszewska, Communication Director, KIR oraz Luke Porwol, kierownik działu e-administracji w Insight Center for Data Analytics National University of Ireland, Galway (NUIG).
  • ZIEMIA DLA WSZYSTKICH – ROLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU W MARKETINGU I BIZNESIE, ten ekscytujący temat omówią Paweł Niziński, CEO better, Partner CEE Goodbrand oraz Marcello Palazzi Global Ambasador ruchu B Corp.
  • MIEJSCE POMIĘDZY DEKARBONIZACJĄ, A WYDAJNOŚCIĄ – do tematu sustanability odniosą się również Małgorzata Hejka, Dyrektor ds. Strategii i Innowacji Spark Foundry, lider X-Team „Odpowiedzialny Rozwój” w Publicis Groupe oraz Agata Szustak Strategy Manager, Zenith, członek X-Team „Odpowiedzialny Rozwój” w Publicis Groupe.
  • ZIELONE SPOTKANIA – Agencja Allegro Brand Experience, która od kilku edycji jako partner wspiera Shortlist Consulting przy organizacji wydarzeń, porozmawia z panelistami, czołowymi globalnymi marketerami jak sprawić, by „zielone spotkania” były jeszcze bardziej zrównoważone. „Zrównoważenie wydarzeń stało się niezbędne. Podczas panelu uczestnicy dowiedzą się, czym są zrównoważone spotkania i co marki już robią, aby w swoich wydarzeniach zwracać większą uwagę na środowisko i lokalne społeczności” – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience.
  • NADCHODZI ZIMA – JEŚLI POZWOLISZ, BY TWÓJ MARKETINGOWY OGIEŃ ZGASŁ, TWÓJ BZNES MOŻE ZAMARZNĄĆ – twierdzi Adam Puchalski Strategic Sales Lead, Httpool Polska, który przybliży trendy i mity w marketingu cyfrowym.
  • SOCIAL COMMERCE – czy to właściwe rozwiązanie dla Twojej marki? Czym jest social commerce – to pytanie zada uczestnikom konferencji Joanna Bychalska, eCommerce Strategy Director w Le Pont by Publicis Groupe CEE.
  • Podczas CMO Summit CEE nie zabraknie głosu samych marketerów; „Podczas panelu dyskusyjnego poświęconego o tym co Wind Of Change oznacza dla marek, marketingu i rozwoju biznesu porozmawiam z top managerami reprezentującymi różne kategorie biznesowe, zarówno te dotknięte kryzysem, jak i takie dla których jest on kołem napędowym – mówi Marta Macke – będziemy mieli okazję wysłuchać opinii m.in. Agnieszki Radawiec, CMO OBI; Macieja Szczechury, Członka Zarządu Rainbow Tours; oraz eksperta z Allegro.pl”.

Więcej informacji o wydarzeniu oraz rejestracja znajdują się na stronie konferencji CMOSUMMIT.pl