Co pozostawimy po sobie przyszłym pokoleniom? Marka Papiery POL tworzy kapsułę czasu

Co pozostawimy po sobie przyszłym pokoleniom? Marka Papiery POL tworzy kapsułę czasu
Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała dla marki Papiery POL autorską kampanię „Wiadomości do przyszłości”, która pozwoli każdemu chętnemu wysłać informację do przyszłości za pomocą kapsuły czasu.
O autorze
1 min czytania 2017-01-17

Co zostanie po nas? Czego dokładnie będą mogli dowiedzieć się o nas ludzie z przyszłości? Czy zostawimy po sobie coś, co uchroni naszą cywilizację przed kompletnym zapomnieniem?

Jest pewien sposób wysyłania wiadomości do przyszłości, które pozwalają przetrwać im w całkowicie nienaruszonej postaci. Są nim kapsuły czasu, które zawierają świadectwo danej epoki. Ukryte przed całym światem czekają na nadejście odpowiedniej chwili, w której zostaną otwarte, a wszyscy będą mogli zapoznać się z ich zawartością.

Do ciekawszych tego typu projektów należy zaliczyć takie przedsięwzięcia jak: Krypta Cywilizacji z 1936 roku, która zostanie otwarta w 8113 r., sztuczny satelita KEO, który spadnie na Ziemię za 50 tys. lat, czy krążącą po orbicie kosmicznej kapsułę czasu LAGOS, która wróci na Ziemię 8,4 mln lat i zawiera takie dane jak obecne położenie kontynentów, które w przyszłości będzie już trochę inne.

Teraz swoją kapsułę czasu postanowiła stworzyć także firma Papiery POL. Do akcji może dołączyć każdy. Wystarczy wejść na stronę www.papierypol.pl i zostawić wiadomość, która zostanie wydrukowana na papierze i umieszczona w specjalnie do tego przygotowanej kapsule czasu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co ważne organizatorzy akcji nie będą czytali, gromadzili, czy w jakikolwiek inny sposób wpływali na treść drukowanych informacji – jako pierwsi z zawartością kapsuły zapoznają się z jej odkrywcy. Testymoniale zbierane będą do końca kwietnia. W 3 tygodniu maja odbędzie się uroczyste zakopanie kapsuły na terenie fabryki International Paper w Kwidzyniu. Akcja będzie filmowana i relacjonowana m.in. w social mediach.

Więcej o informacji o kampanii można znaleźć w poniższym wideo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się