Choć Coca-Cola jest globalną marką, już od ponad 50 lat działa w Polsce, towarzysząc Polakom każdego dnia. Ta długa historia sprawia, że współpraca z ZC „Bolesławiec” – symbolem polskiej tradycji, rzemiosła i wyjątkowego wzornictwa jest czymś naturalnym.
Marka przypomina, że prawdziwa magia kryje się nie w wielkich gestach, ale w momentach spędzonych razem, dlatego wraz z ZC „Bolesławiec” zachęca do celebrowania wspólnego czasu przy stole. To właśnie wśród pięknej ceramiki i pełni smaków, swoją historię piszą kolejne pokolenia.
Zobacz również
– Dzięki tej współpracy klasyczne naczynia zyskują nowoczesny akcent, a wspólne posiłki – nową oprawę. To dowód, że tradycja i współczesny styl życia mogą się doskonale uzupełniać – podkreśla Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
Limitowana kolekcja dostępna jest jedynie loterii w aplikacji Coca-Cola.


Kampania swoim zakresem obejmuje spot telewizyjny, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom brand przynależący do WPP Media, VML, Fortis oraz 24/7Communication.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.