Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Coca-Cola i ZC „Bolesławiec”: stół pełen historii i chwil spędzonych razem

Coca-Cola i ZC „Bolesławiec”: stół pełen historii i chwil spędzonych razem
Wspólny posiłek to coś więcej niż jedzenie – to opowieść, emocje i czas. To właśnie wtedy dzielimy się codziennością, świętujemy małe i duże sukcesy, kształtujemy wspomnienia, które zostają z nami na lata. Z myślą o tych wyjątkowych momentach Coca-Cola łączy siły Zakładami Ceramicznymi „Bolesławiec”, tworząc limitowaną kolekcję naczyń wpisującą się w magię spotkań z bliskimi.
O autorze
1 min czytania 2025-09-01

Choć Coca-Cola jest globalną marką, już od ponad 50 lat działa w Polsce, towarzysząc Polakom każdego dnia. Ta długa historia sprawia, że współpraca z ZC „Bolesławiec” – symbolem polskiej tradycji, rzemiosła i wyjątkowego wzornictwa jest czymś naturalnym.

Marka przypomina, że prawdziwa magia kryje się nie w wielkich gestach, ale w momentach spędzonych razem, dlatego wraz z ZC „Bolesławiec” zachęca do celebrowania wspólnego czasu przy stole. To właśnie wśród pięknej ceramiki i pełni smaków, swoją historię piszą kolejne pokolenia.

– Dzięki tej współpracy klasyczne naczynia zyskują nowoczesny akcent, a wspólne posiłki – nową oprawę. To dowód, że tradycja i współczesny styl życia mogą się doskonale uzupełniać – podkreśla Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.

Limitowana kolekcja dostępna jest jedynie loterii w aplikacji Coca-Cola.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania swoim zakresem obejmuje spot telewizyjny, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom brand przynależący do WPP Media, VML, Fortis oraz 24/7Communication.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się