Znana dziecięca marka modowa Coccodrillo zachęca w czasie wakacji swoich klientów do spisywania letnich wspomnień i kultywowania tradycji wysyłania pocztówek z podróży. Dlatego, w sezonowych nadmorskich punktach sprzedaży, klienci otrzymują do zakupów za min. 100 zł jedną z pięciu pocztówek projektu Coccodrillo. Akcji „Tworzymy wakacyjne historie” towarzyszy konkurs dla najmłodszych klientów sieci na własnoręcznie wykonaną pocztówkę z wakacji.
Sieć sklepów z ubraniami dla dzieci Coccodrillo uruchomiła w punktach swojej sprzedaży sezonowej, działających w znanych, wakacyjnych kurortach nad polskim morzem oraz na Mazurach, specjalną akcję zakupową. Chcąc pielęgnować, zanikający już powoli zwyczaj dzielenia się z bliskimi przeżyciami z wakacji za pośrednictwem widokówek wysyłanych tradycyjną pocztą, marka zaprojektowała serię własnych pocztówek. Są one dodawane do zakupów za kwotę min. 100 zł w 10 sezonowych punktach sprzedaży Coccodrillo, które odwiedza w sezonie wakacyjnym wielu turystów. Znajdują się one w miejscowościach: Mikołajki, Sarbinowo, Ustronie Morskie, Darłówek, Jarosławiec, Rowy Karwia, Łeba, Rewal, Niechorze oraz Krynica Morska.
Zobacz również
Zachętą do dzielenia się wakacyjnymi wspomnieniami ma być także konkurs dla dzieci „Tworzymy wakacyjne historie”, realizowany na profilu Coccodrillo w serwisie Facebook. Zadanie konkursowe polega na uwiecznieniu letnich przygód na własnoręcznie zaprojektowanej i wykonanej kartce z wakacji. Zdjęcie pracy konkursowej należy zamieścić w komentarzu pod postem konkursowym. Do wygrania są bony zakupowe do zrealizowania w sklepie online Coccodrillo. Akcja konkursowa potrwa do 31 sierpnia br.
– Pocztówki z wakacji to sentymentalna pamiątka i symbol letnich przygód z naszego dzieciństwa. Poprzez naszą akcję chcemy przypomnieć klientom Coccodrillo, że warto powrócić do zwyczaju spisywania wakacyjnych historii na kartkach pocztowych, a także przekazywać tę tradycję swoim pociechom. Sam konkurs na samodzielne przygotowanie kartki z wakacji jest też okazją do kreatywnego spędzenia czasu wspólnie z dzieckiem. Przy okazji, chcemy też symbolicznie towarzyszyć naszym odbiorcom w wakacyjnych przygodach – mówi Paulina Żaczyk, p.o. kierownika marketingu Coccodrillo.
Szczegóły akcji „Tworzymy wakacyjne historie” można znaleźć tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing