Publikacja składa się z wywiadów z dwudziestoma inspirującymi mężczyznami, którzy odnieśli sukces w wielu dziedzinach, m.in. mediach, biznesie i sztuce. Wśród zaproszonych do podzielenia się swoimi doświadczeniami mężczyzn, znaleźli się m.in. Andrzej Wajda, Jerzy Stuhr, Marcin Meller, Marcin Prokop, Michał Serwiński, Piotr Boczkowski, Jacek Bilczyński, Krzysztof Hołowczyc czy Tomasz Grela.
Jednym z dwudziestu wymienionych w książce mężczyzn jest Grzegorz Miłkowski, Managing Director agencji ContentHouse. „To człowiek, który od lat ma doświadczenie w branży marketingu i z powodzeniem zarządza agencją content marketingową, której działania mają na celu przede wszystkim zaangażować użytkownika unikalną i wartościową treścią” – podkreśla Aneta Zadroga, współwłaścicielka Grupy Medialnej Lifestyle, która jest wydawcą książki.
Zobacz również
Publikacja „Skuteczny biznes, czyli… gra o sukces” oraz obecność content marketingu wśród ważnych trendów biznesowych i mediowych nie pozostawia wątpliwości, że to narzędzie – również w Polsce – jest zauważalną i bardzo istotną gałęzią komunikacji marketingowej.
„To na tyle ważna gałąź biznesu, że w książce skupiającej tak różnorodne, a jednocześnie tak mocno kojarzące się z sukcesem formy przedsiębiorczości, znalazło się miejsce również dla niej” – stwierdza Grzegorz Miłkowski, Managing Director w ContentHouse.
Wydawcą książki jest Grupa Medialna Lifestyle. Książkę, wraz z magazynem EksMagazyn, będzie można kupić od połowy kwietnia w księgarniach Empik oraz Bonito. Ponadto, dostępna będzie również wersja elektroniczna w księgarniach internetowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing