TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Converse wchodzi do metaverse. Nową kolekcję promuje wirtualna influencerka

Converse stawia na innowacje – zarówno w produktach, jak i w promocji. Wirtualna influencerka Wero i premiera kolekcji w przestrzeni Metaverse, którą marka współtworzyła wraz z artystką Polą Rise, są tego najlepszymi dowodami. To także idealny sposób na nawiązanie trwałych relacji z Gen Z.
O autorze
1 min czytania 2023-03-03

Wirtualna influencerka twarzą nowej kampanii Converse

Converse od zawsze stawiał na wartości, w które wierzy zarówno marka, jak i jej odbiorcy, takie jak inkluzywność, niezależność, indywidualizm i odwaga. Chcąc je rozpowszechnić, wychodzi poza standardowe podejście do marketingu.

Świetnym tego przykładem jest, stworzona we współpracy z Glamour wirtualna influencerka i modelka Wero, którą podziwiać można na marcowej okładce czasopisma. To odważna i pewna siebie cyfrowa postać, która swoją postawą i ideami, nawiązuje do globalnej sieci młodych, kreatywnych osób, związanych z marką Converse, o nazwie All Stars.

Społeczność tę doskonale zna całkiem realna Kasia Gola, założycielka GeekGoesChic, Industry Advisor w WEARFITS, która w 2019 roku była globalna ambasadorką marki Converse. Jej wykład o modzie digitalowej, trendach i wizji przyszłości na styku mody i świata cyfrowego, wzbogacił wydarzenie, na którym Converse przedstawił efekty swojej współpracy z Glamour.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Converse w wirtualnym świecie

Jak to, o czym mówiła Gola, może wyglądać w praktyce, Converse pokazał w minione Walentynki. Wydarzenie pod hasłem #createnextlove, podczas którego można było m.in. zobaczyć modele butów z kolekcji walentynkowej oraz przedpremierowo usłyszeć singiel artystki Poli Rise, odbył się w Metaverse. Uczestnicy w wirtualnej przestrzeni mogli poznawać inne osoby, a w ramach gry „Znajdź swoją parę” odszukać ukryte w cyfrowym świecie nowe modele Conversów. Trzy osoby, którym udało się to najszybciej, wygrywały prawdziwe buty z walentynkowej kolekcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Specjalnie na tę okazję został przygotowany także wyjątkowy „Filtr towarzyski”. Łącząc świat realny z rozszerzoną rzeczywistością, pozwalał on zaangażowanym użytkownikom flirtować z innymi odbiorcami i ich ulubioną marką. Uczestnicy mieli także okazję uczestniczyć w Q&A z psycholożką Hanią Sywulą oraz współtworzyć walentynkową playlistę Create Next Love Converse x Pola Rise, której teraz może posłuchać każdy.