CORD Worldwide jest marką brytyjską, należącą do Cutting Edge Group, która od ponad 20 lat dostarcza muzykę szeroko rozumianej branży medialnej. W ostatnich latach Cutting Edge było odpowiedzialne za muzykę do takich filmów jak: “Drive”, “Jak zostać królem”, “Sicario” oraz nominowane do Oscara “Whiplash” i “Carol”.
Do największych przedsięwzięć CORD-u należy stworzenie globalnych strategii muzycznych dla marek: Shell, Santander, Beefeater, Dove oraz Nescafe. Polski oddział zrealizował projekty reklamowe dla Carlsberg, T-Mobile, Kaufland, McDonald’s, mBank, DOZ, Raffaello i Kinder Bueno.
Zobacz również
Oferta CORD Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie polskiego rynku na profesjonalne usługi muzyczne. Firma w swoich działaniach nie ogranicza się wyłącznie do doradztwa muzycznego, organizacji produkcji muzycznej czy wsparcia w identyfikacji właścicieli praw autorskich i wykonawczych. CORD Poland wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i oferuje kompleksowe usługi wzbogacone o projekty brand partnership (współpracę ze znanymi artystami świata muzyki) oraz rzadko jeszcze spotykany w Polsce sonic branding.
“Nadrzędnym celem naszej działalności jest dostarczanie Klientom najwyższej jakości muzyki oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia podczas realizacji projektów strategicznych” – Michał Krajewski, Head of Music – Poland.
“Decyzję o połączeniu sił podjęliśmy, aby zwiększyć naszą wydajność i skuteczność. Działając razem mamy do zaoferowania znacznie więcej. Podnosimy jakość naszych usług do międzynarodowego poziomu, ale dzięki doświadczeniu na polskim rynku pozostajemy wciąż lokalni i dostępni dla wszystkich Klientów” – mówi Aneta Kabsa, właścicielka Muzycznej Pracowni, a obecnie Executive Creative Director w CORD Poland.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
„Bycie wiodącą sieciową agencją muzyczną, wymaga mocnej obecności w tak dynamicznie rozwijającym się kraju, jakim jest Polska. Obecność w Warszawie to efekt naszej wytężonej pracy z Laurą Grzeszczak. Duża ilość start-upów, wybór Warszawy przez Google na umiejscowienie swojego kampusu i reprezentacja największych międzynarodowych koncernów, to dla nas naturalne środowisko do świadczenia najwyższej jakości usług muzycznych” – mówi Anthony Vanger, Managing Director EMEA CORD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Muzyczna Pracownia jest polską firmą, mającą wieloletnie doświadczenie w doradztwie muzycznym i realizacji projektów z wykorzystaniem muzyki. Zrealizowała projekty m. in. dla takich marek jak: Tesco, Jacobs, Toyota, Mazda, Chipita, BZ WBK, Orange, czy AXA.