TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CORD Worldwide łączy siły z polską agencją muzyczną

Międzynarodowa agencja muzyczna CORD Worldwide oraz Muzyczna Pracownia dokonały fuzji - funkcjonować będą na polskim rynku pod marką CORD Poland.
O autorze
1 min czytania 2016-06-24

CORD Worldwide jest marką brytyjską, należącą do Cutting Edge Group, która od ponad 20 lat dostarcza muzykę szeroko rozumianej branży medialnej. W ostatnich latach Cutting Edge było odpowiedzialne za muzykę do takich filmów jak: “Drive”, “Jak zostać królem”, “Sicario” oraz nominowane do Oscara “Whiplash” i “Carol”. 

Do największych przedsięwzięć CORD-u należy stworzenie globalnych strategii muzycznych dla marek: Shell, Santander, Beefeater, Dove oraz Nescafe. Polski oddział zrealizował projekty reklamowe dla Carlsberg, T-Mobile, Kaufland, McDonald’s, mBank, DOZ, Raffaello i Kinder Bueno. 

Oferta CORD Poland jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie polskiego rynku na profesjonalne usługi muzyczne. Firma w swoich działaniach nie ogranicza się wyłącznie do doradztwa muzycznego, organizacji produkcji muzycznej czy wsparcia w identyfikacji właścicieli praw autorskich i wykonawczych. CORD Poland wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i oferuje kompleksowe usługi wzbogacone o projekty brand partnership (współpracę ze znanymi artystami świata muzyki) oraz rzadko jeszcze spotykany w Polsce sonic branding. 

“Nadrzędnym celem naszej działalności jest dostarczanie Klientom najwyższej jakości muzyki oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia podczas realizacji projektów strategicznych” – Michał Krajewski, Head of Music – Poland. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Decyzję o połączeniu sił podjęliśmy, aby zwiększyć naszą wydajność i skuteczność. Działając razem mamy do zaoferowania znacznie więcej. Podnosimy jakość naszych usług do międzynarodowego poziomu, ale dzięki doświadczeniu na polskim rynku pozostajemy wciąż lokalni i dostępni dla wszystkich Klientów” – mówi Aneta Kabsa, właścicielka Muzycznej Pracowni, a obecnie Executive Creative Director w CORD Poland. 

„Bycie wiodącą sieciową agencją muzyczną, wymaga mocnej obecności w tak dynamicznie rozwijającym się kraju, jakim jest Polska. Obecność w Warszawie to efekt naszej wytężonej pracy z Laurą Grzeszczak. Duża ilość start-upów, wybór Warszawy przez Google na umiejscowienie swojego kampusu i reprezentacja największych międzynarodowych koncernów, to dla nas naturalne środowisko do świadczenia najwyższej jakości usług muzycznych” – mówi Anthony Vanger, Managing Director EMEA CORD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Muzyczna Pracownia jest polską firmą, mającą wieloletnie doświadczenie w doradztwie muzycznym i realizacji projektów z wykorzystaniem muzyki. Zrealizowała projekty m. in. dla takich marek jak: Tesco, Jacobs, Toyota, Mazda, Chipita, BZ WBK, Orange, czy AXA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się