COS przedstawia nową kolekcję i nawiązuje współpracę z marką YUMA LABS, tworząc okulary przeciwsłoneczne z recyklingu

Tworząca w Londynie marka COS przedstawia swoją wizję sezonu wiosna-lato 2021: optymistyczne spojrzenie na życie planety, jej mieszkańców i kolejnych pokoleń.
O autorze
1 min czytania 2021-03-09

Podstawą nowej kolekcji marki jest szlachetna klasyka garderoby: od garniturów przez lekkie dzianiny po sportowe marynarki. W projektach zastosowano materiały pozyskane z przyjaznych środowisku źródeł. To m.in. ubrania z organicznej bawełny, biżuteria z przetworzonych wieczek po jogurcie i bezszwowe dzianinowe komplety, produkowane w procesie zero-waste. Wszystkie zaprojektowano z myślą, by mogły przez wiele sezonów trwać wśród noszących je osób.

Na trasie nieustającej podróży ku zamknięciu obiegu surowców w modzie, marka COS nawiązała współpracę z antwerpską marką Yuma Labs. Efektem spotkania jest pierwsza kolekcja okularów przeciwsłonecznych COS – starannie wyprodukowane przez Yuma Labs wykonane są w 100% z surowców z recyklingu. Każdy model linii COS x Yuma Labs powstał z myślą o ponownym przetworzeniu: gdy ich czas obiegnie końca, okulary łatwo rozmontowują się na części, by każdy ich element poddać dalszej obróbce. Ofertę tworzą cztery neutralne płciowo modele, w kolorach dostępnych wyłącznie w COS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj