Zakres współpracy obejmuje strategiczne wsparcie w działaniach public relations w Polsce, w tym relacje z mediami tradycyjnymi oraz digitalowymi, influencer marketing oraz organizację wydarzeń mediowych. Za koordynację zespołu obsługującego wszystkie działania będą odpowiedzialne Bożena Wieczorek, Head Of PR Warsaw Creatives oraz Ewa Kosz, Senior PR Managerka. Umowa została podpisana na okres trzech lat, z możliwością jej przedłużenia i jest wynikiem złożenia bezpośredniej oferty do klienta.
Marka COSMOSS powstała we wrześniu 2022 roku i wraz z dystrybucją stacjonarną jest obecna w Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Irlandii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Szwecji i Czechach, planując otwarcie nowych rynków w 2024 roku.
Zobacz również
– Warsaw Creatives jest drugą agencją na świecie, z którą Kate Moss zdecydowała się współpracować w zakresie komunikacji marki COSMOSS. Po realizacji eventu launchującego markę, designie opakowań i kreacji kontentu przyszedł czas na poszerzenie naszych serwisów o działania PR. Konsekwentna strategia w budowaniu portfolio złożonego z mocno wyselekcjonowanych marek przynosi oczekiwane efekty – mówi Paweł Walicki, współzałożyciel i prezes agencji WC.
Holistyczne podejście do pielęgnacji, zrównoważone i świadome tworzenie formuł kosmetycznych to filary COSMOSS by Kate Moss. Marka dba o dobrostan swoich klientek na wielu poziomach, aby doświadczenie i relacja z COSMOSS była swego rodzaju rytuałem i dotykała wszystkich zmysłów.
PS Fałszowanie polskiego PRu
Jeden z najpopularniejszych raperów nowego pokolenia – Avi, w swoim utworze Gelenda melorecytował: „zrodzony, nie stworzony przez tych od PR-u”. Dzięki temu 12 milionów razy powtórzono tezę, że PR to tak naprawdę manipulacja. To ani pierwszy, ani ostatni taki raz, a w zasadzie nowy trend. Dlaczego dziedzina, której głównym założeniem jest sprawna komunikacja stała się w Polsce synonimem podstępu i krętactwa?
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS2 Anna Piaseczna i Justi Herman: Ważne, żeby działania marek nie były rainbow washingiem
Czym się zajmuje agencja prowadzona przez Annę i Justi? Dlaczego dziewczyny pokazują w swoich social mediach, jak wygląda życie w związku osób tej samej płci? Czy Polska ma jeszcze wiele do nadrobienia, jeśli chodzi o inkluzywność w marketingu? O tym rozmawiano z Anną Piaseczną i Justi Herman.
Słuchaj podcastu NowyMarketing