TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CRASH Mondays Zderzamy teorię z rzeczywistością

CRASH Mondays to nowy cykl bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie nie tylko kolejnego ciekawego wydarzenia na mapie Krakowa, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności.
O autorze
1 min czytania 2017-02-24

Spotkania skierowane są do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów. Do każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu. W tym momencie zaplanowanych jest 12 spotkań, które będą poruszały takie tematy jak: budowanie i moderacji społeczności, aspekty prawne w marketingu, branding czy CSR.  Na pierwszy ogień idzie copywriting, a w gronie prelegentów pojawią się takie osoby jak Agnieszka Starzyńska, Paweł Jarosz, Katarzyna Kałwak czy Hubert Woźniak.  Pierwsza edycja odbędzie się już 6 marca w Pauza in Garden, a kolejne w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za CRASH Mondays odpowiadają: pomysłodawczynie spotkań Anna Ledwoń (More Bananas) i Anka Armatys (SoInteractive), a także organizatorzy Maciek Sowa (Waynet) i Kasia Wójcik (Modownik). Wszyscy od kilku lat powiązani w Krakowie z branżą kreatywną, reklamową, blogosferą czy projektami grywalizacyjnymi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

CRASH Mondays powstał ze względu na zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia w Krakowie (ale nie tylko). “Pomimo wielu cyklicznych wydarzeń jak czwartki social media, SemKRK czy BeCom, brakowało nam spotkań, na których marketing omawiany byłby w każdym jego aspekcie, przez praktyków, przekrojowo. Bez koncentrowania się na jakimś jego konkretnym wycinku. Dlatego też postawiliśmy na prelegentów –  praktyków, a nie osoby, które zajmują się szkoleniami na co dzień lub są osobami medialnymi.”  – mówi Anna Ledwoń. 

Do partnerów wydarzenia dołączyły takie firmy jak: More Bananas, Newspoint, NapoleconCat czy Onepress