Criteo przedstawia technologię pozwalającą na kreatywną optymalizację personalizacji reklam i tworzenie spójnego brandingu

Criteo S.A. (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, przedstawiła dziś Kinetic Design..
O autorze
2 min czytania 2016-12-09

nową, zgłoszoną do opatentowania technologię do tworzenia efektywnych wizualnie kreacji reklamowych, łączących spersonalizowany wygląd z renderowaniem w czasie rzeczywistym, dzięki czemu nie jest wymagane odgórne definiowanie rozmiarów lub layoutów reklam. Wszystkie szczegóły identyfikujące daną markę są poddawane analizie i ‘tłumaczone’ w kompleksową strukturę, która określa prezentację wizualną, pozwalając marketerom na zwiększenie zaangażowania klienta, poprawę zasięgu i osiągnięcie niezrównanej skuteczności reklam przy jednoczesnym zachowaniu spójności wizerunkowej marki .

Kinetic Design oferuje nieograniczony zakres personalizacji z możliwością tworzenia ponad 17 bilionów wizualnych wariantów kreacji. Zwiększone możliwości kreacji uzupełniają funkcję rekomendowania produktów Criteo, która pozwala na dopasowanie kontentu reklamowego w czasie rzeczywistym do aktualnych zainteresowań zakupowych użytkownika. Marketerzy mogą teraz zarządzać przekazem reklamowym z pełnym zachowaniem wymogów marki podczas całej kampanii. Kinetic Design dostarcza dostosowany do marki design oraz zapewnia niezrównaną skuteczność reklam przez tworzenie kreacji dopasowanych do konsumenta. W przeprowadzonym przez Criteo teście 44 miliardów wyświetleń, zaawansowane funkcje Kinetic Design pozwoliły na zwiększenie zaangażowania konsumenta i wzrost sprzedaży o 15 procent.

„Kinetic Design pomaga marketerom w budowaniu silnej tożsamości marki, przy zachowaniu wysokiej wydajności, dzięki której stworzyliśmy reputację firmy,” mówi Patrick Wyatt, Senior Vice President, Product Management w Criteo. „Połączenie wyjątkowej treści i szczegółowej personalizacji z najnowszymi możliwościami brandingu i projektowania pozwolą marketingowcom na tworzenie doskonałych kampanii.”

W przeciwieństwie do konkurencji, która wciąż opiera swoje działania na szerokiej segmentacji rynku i historycznemu już testowaniu A/B, mogącemu prowadzić do nieaktualnych oszacowań, Criteo wykorzystuje podgląd w czasie rzeczywistym, w celu personalizacji kreacji dla każdego konsumenta w ramach sesji. Kinetic Design jest teraz dostępne dla wszystkich klientów Criteo na całym świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Criteo Kinetic Design bazuje na trzech elementach: 

Kompozycji: Ta zaawansowana technologia pozwala zespołom kreatywnym Criteo na zbudowanie cyfrowych ram projektowych dostosowanych do każdego klienta i stworzonych w oparciu o indywidualne wytyczne marki. Ramy projektowe umożliwiają personalizację przekazu dla ponad 1,2 miliarda aktywnych użytkowników Criteo miesięcznie przy zachowaniu spójnego wizerunku marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kreatywnej optymalizacji w czasie rzeczywistym: Criteo Kinetic Design sprawia, że każdy projekt wizualny jest zależny od zachowania odbiorcy. Optymalizuje każdą reklamę opartą na wiedzy o kliencie w czasie rzeczywistym oraz na kontekstowej świadomości, dzięki wybraniu najodpowiedniejszych elementów marki zbudowanych dzięki Kompozycji. Pozwala to na wysokiej jakości obsługę indywidualną klienta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Renderowaniu: Poprzez zniesienie ograniczenia rozmiaru reklamy i jej layoutu, renderowanie pozwala na dynamiczne projektowanie najbardziej optymalnego layoutu i dopasowanie rozmiaru reklamy do każdej przestrzeni reklamowej. Daje to marketerom wyjątkową możliwość błyskawicznego dotarcia do rozległej sieci klientów w ramach całej sieci wydawców Criteo. 

Kinetic Design wypełnia lukę między funkcjonalnością i designem. Dzięki możliwości dostarczania wysoce spersonalizowanych, wydajnych reklam, przy jednoczesnym zachowaniu spójnego wizerunku marki, marketerzy będą mogli zobaczyć rzeczywisty wpływ na klikalność, sprzedaż i osiąganie zamierzonych celów. Więcej informacji jest dostępnych na stronie http://www.criteo.com/products/kinetic-design/