Orzechy w skorupce i chipsy to kategorie przekąsek, które mają ze sobą wiele wspólnego. Przede wszystkim fakt, iż idealnie nadają się na imprezy. Szalone domówki w towarzystwie przyjaciół, turnieje planszówek w mniejszym gronie czy maratony ulubionych filmów. Chrupanie to nieodłączny element takich spotkań. Dlatego Lorenz, ekspert w kategorii przekąsek, wprowadził na rynek produkt podwójnie imprezowy, który doskonale sprawdzi się w takich okazjach.
NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka to połączenie orzechów w skorupce NicNac’s oraz kultowych chipsów Crunchips. Są wegańskie, charakteryzują się podwójnym chrupnięciem, a do tego mają wyjątkowe opakowanie, które łączy symbole graficzne obu marek oraz zawiera element afrykański, nawiązujący do smaku.
Zobacz również
Orzechy NicNac’s to dynamicznie rosnąca marka na rynku orzechów. W ubiegłym roku był to wzrost na poziomie 55,8%*. Dlatego Lorenz rozszerza swoje portfolio orzechów i wprowadza kolejną nowość w tym segmencie, a zarazem pierwszy produkt w portfolio firmy, który powstał w wyniku kooperacji dwóch marek.
– NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka to unikalny produkt na rynku słonych przekąsek. Kierowany zarówno do tych, którzy lubią chipsy, jak i dla wielbicieli orzechów w skorupce, a także dla wszystkich, którzy szukają oryginalnych smaków i nowości. Wierzymy, że szczególnie przypadnie do gustu naszym konsumentom z Pokolenia Z, którzy lubią nieoczywiste współprace i eksperymenty – mówi Mikołaj Naskręt, specjalista ds. marketingu w Lorenz.
Aż 88%** kupujących z Generacji Z w grupie wiekowej 18-24 deklaruje, że uwielbia odkrywać nowe koncepty smakowe, inspirowane kuchniami świata, bo to dla nich forma podróżowania. Lorenz zabierze ich więc do Afryki, gdzie impreza będzie taka, że Chakalaka.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing