Reklamy pojawiły się na srebrnym ekranie z początkiem maja. Kampania stanowi kontynuację ubiegłorocznej formuły. 15-sekundowe spoty komunikują kluczowe cechy Oranżady Hellena – wielopokoleniowość, dumę z wyjątkowego polskiego produktu i pozytywne emocje, jakie wywołuje ten pyszny smak. Reklama jest silnie brandingowa i dobitnie podkreśla ważne cechy Oranżady Hellena: jej oryginalność, dobre nagazowanie i słodycz.
Hellena w tym roku stawia na impulsy, dlatego trzech bohaterów kabaretu reklamuje 3 odsłony oranżady w małym formacie, czyli puszkę, butelkę PET 0,4 l i butelkę szklaną z kapslem typu twist off – całkowite nowości w portfolio Oranżady.
Zobacz również
Kabaret Ani Mru Mru przy dźwiękach znanego przeboju „Zabiorę Cię właśnie tam”, zabiera widzów w podróż między dekadami. Spot podkreśla, że oranżada jest napojem, który stale gości w polskich domach już od kilkudziesięciu lat.
Działania reklamowe pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie” mają na celu wzmocnienie wizerunku Oranżady Hellena, jako polskiego produktu, który opiera się chwilowym modom i towarzyszy polskim konsumentom od dziesięcioleci, dając im wyjątkowe orzeźwienie. Bohaterowie kampanii – kabaret Ani Mru Mru, kojarzy się z radością życia i uśmiechem, dlatego też znakomicie wyraża emocje towarzyszące piciu Oranżady Hellena.
Kampanię telewizyjną wspierają działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube). Niebawem ruszy także specjalna strona www dedykowana Oranżadzie Hellena, wspierająca launch produktów w nowych opakowaniach. Spot telewizyjny przygotowała agencja GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing