Rok temu obydwie agencje również po wygranym wspólnie przetargu – współpracowały przy wydarzeniu H&M Dworzec.
Agencja kreatywna Cut The Mustard odpowiada za ideę kreatywną oraz wizualną wydarzenia, koncepcję komunikacji, obejmującą, m.in. identyfikację wizualną, spot promujący festiwal, sesję zdjęciową, komunikację w social mediach, spoty radiowe, OOH. Do zadań agencji eventowej BRAVE należy przygotowanie koncepcji artystyczno – muzycznej, produkcyjnej i scenograficznej, pozyskanie lokalizacji, realizacja i koordynacja cyklu eventów. Obydwie agencje blisko współpracowały ze sobą od początku przetargu, gwarantując tym samym pełną spójność koncepcyjno-produkcyjną.
Zobacz również
Przy wymagających projektach – tradycyjne podejście do produkcji nie sprawdza się. Od początku wiedzieliśmy, że stworzenie multidyscyplinarnego zespołu, składającego się ze specjalistów z Agencji Brave, jak i Cut The Mustard, którzy ze sobą ściśle współpracują od przetargu, po ostatni dzień eventu, a nawet dłużej – jest jedynym rozwiązaniem, gwarantującym nam wszystkim świetną koncepcję, spiętą na każdym poziomie i doskonałą realizację artystyczną – komentuje Karolina Witecka, Managing Partner Cut The Mustard.
W każdy piątek i sobotę od 8 do 23 czerwca na scenie w Zajezdni Autobusowej przy Metrze Marymont w Warszawie zabłysną takie gwiazdy, jak: JIMEK Symphonixx, Nosowska, O.S.T.R., Pezet +, Sokół + Goście, Ten Typ Mes i inni. Artyści wypełnią industrialną przestrzeń emocjonalnymi dźwiękami w akompaniamencie intensywnych świateł!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing