TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean

Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
W kampanii Oclean wykorzystano influencerów, których podobizny zostały stworzone przy użyciu skanowania 3D oraz technologii AI. W spocie wystąpiła także wirtualna influencerka Meta_Queen.
O autorze
1 min czytania 2024-03-27

W spocie reklamowym wzięło udział 6 influencerów z 5 różnych krajów, reprezentujących jedną z branż: beauty, lifestyle, taniec, technologie, moda oraz sztuczna inteligencja. Twórcy prezentują wybrane benefit reklamowanego produktu – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI, po unikalny design. 

Żaden z twórców nie musiał fizycznie uczestniczyć w planie zdjęciowym. Zamiast tego, ich podobizny zostały stworzone przy użyciu skanowania 3D i technologii AI. W projekt zaangażowano także wirtualną influencerkę Meta_Queen, czyli postać z pogranicza AI i CGI.

Za kampanię odpowiada agencja Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse, odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen, wykorzystanej w spocie. Całościowy zasięg, którym mogą pochwalić się influencerzy wykorzystani w kampanii to ponad 10 milionów obserwujących.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI

Douglas rusza z kampanią nowej maskary marki własnej. Po raz pierwszy w Polsce we współpracę zaangażowano influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję (AI). Na ambasadorkę nowego produktu wybrano Meta_Queen, znaną m.in. na TikToku.

PS2 LINK4 stworzył kampanię wygenerowaną przez AI  

LINK4 wykorzystał w spocie sztuczną inteligencję. W kampanii marketingowej, która ruszyła w połowie marca, ubezpieczyciel promuje jedną ze swoich polis.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się