Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean

Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
W kampanii Oclean wykorzystano influencerów, których podobizny zostały stworzone przy użyciu skanowania 3D oraz technologii AI. W spocie wystąpiła także wirtualna influencerka Meta_Queen.
O autorze
1 min czytania 2024-03-27

W spocie reklamowym wzięło udział 6 influencerów z 5 różnych krajów, reprezentujących jedną z branż: beauty, lifestyle, taniec, technologie, moda oraz sztuczna inteligencja. Twórcy prezentują wybrane benefit reklamowanego produktu – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI, po unikalny design. 

Żaden z twórców nie musiał fizycznie uczestniczyć w planie zdjęciowym. Zamiast tego, ich podobizny zostały stworzone przy użyciu skanowania 3D i technologii AI. W projekt zaangażowano także wirtualną influencerkę Meta_Queen, czyli postać z pogranicza AI i CGI.

Za kampanię odpowiada agencja Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse, odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen, wykorzystanej w spocie. Całościowy zasięg, którym mogą pochwalić się influencerzy wykorzystani w kampanii to ponad 10 milionów obserwujących.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI

Douglas rusza z kampanią nowej maskary marki własnej. Po raz pierwszy w Polsce we współpracę zaangażowano influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję (AI). Na ambasadorkę nowego produktu wybrano Meta_Queen, znaną m.in. na TikToku.

PS2 LINK4 stworzył kampanię wygenerowaną przez AI  

LINK4 wykorzystał w spocie sztuczną inteligencję. W kampanii marketingowej, która ruszyła w połowie marca, ubezpieczyciel promuje jedną ze swoich polis.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się