W spocie reklamowym wzięło udział 6 influencerów z 5 różnych krajów, reprezentujących jedną z branż: beauty, lifestyle, taniec, technologie, moda oraz sztuczna inteligencja. Twórcy prezentują wybrane benefit reklamowanego produktu – od wspomagania głosowego wykorzystującego technologię AI, po unikalny design.
Żaden z twórców nie musiał fizycznie uczestniczyć w planie zdjęciowym. Zamiast tego, ich podobizny zostały stworzone przy użyciu skanowania 3D i technologii AI. W projekt zaangażowano także wirtualną influencerkę Meta_Queen, czyli postać z pogranicza AI i CGI.
Zobacz również
Za kampanię odpowiada agencja Cut The Mustard. Całość powstała we współpracy realizacyjnej z domem produkcyjnym Graffiti Films, a także z Humanverse, odpowiedzialnym za powstanie Meta Queen, wykorzystanej w spocie. Całościowy zasięg, którym mogą pochwalić się influencerzy wykorzystani w kampanii to ponad 10 milionów obserwujących.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
PS Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI
Douglas rusza z kampanią nowej maskary marki własnej. Po raz pierwszy w Polsce we współpracę zaangażowano influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję (AI). Na ambasadorkę nowego produktu wybrano Meta_Queen, znaną m.in. na TikToku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS2 LINK4 stworzył kampanię wygenerowaną przez AI
LINK4 wykorzystał w spocie sztuczną inteligencję. W kampanii marketingowej, która ruszyła w połowie marca, ubezpieczyciel promuje jedną ze swoich polis.
Słuchaj podcastu NowyMarketing