Cyberbezpieczeństwo w najnowszej kampanii Google od 180heartbeats + Jung v Matt

Zapewnienie bezpieczeństwa w sieci stało się kwestią kluczową dla każdego internauty. W odpowiedzi na te potrzeby Google stworzyło kampanię edukacyjną we współpracy z agencją kreatywną 180heartbeats + Jung v Matt.
O autorze
1 min czytania 2023-08-30

Według ekspertów nawet pozornie niegroźne czynności, takie jak zakupy internetowe czy przeglądanie poczty elektronicznej, mogą być narażone na ryzyko ataków cybernetycznych. Google postanowiło edukować swoich użytkowników i pomóc im zwiększyć poziom swojego bezpieczeństwa w sieci.

– Wyszliśmy od idei zestawienia powszechnych, codziennych czynności z zadaniami, którymi na co dzień zajmuje się Google. Kiedy my poświęcamy swój czas na codzienne obowiązki – Google w tym samym momencie dba o nasze bezpieczeństwo w sieci. W stworzonych przez nas kreacjach pokazaliśmy scenariusze zaczerpnięte z życia, tak aby zachęcić użytkownika do wybierania różnych narzędzi od Google zwiększających bezpieczeństwo w sieci – komentuje Katarzyna Czarnecka, Business Director w 180heartbeats + Jung v Matt.

W ramach kampanii agencja zrealizowała wraz z Michałem Kluskiem z Shootme Visual Artists cykl czterech fotografii przedstawiających codzienne sytuacje, w których każdy z nas może spotkać się z zagrożeniami w sieci.

W takich wypadkach będą chroniły nas odpowiednie narzędzie Google. Dzięki weryfikacji dwuetapowej na Koncie Google otrzymamy powiadomienie, kiedy ktokolwiek nieuprawniony będzie próbował się do niego zalogować. Filtry w poczcie elektronicznej Gmail będą blokować spam i phishing, a przed wyłudzeniami danych osobowych, podczas korzystania z mediów społecznościowych ochroni nas Menadżer Haseł. Z kolei przeglądarka Google Chrome wesprze bezpieczne przeglądanie i zakupy w sieci.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii specjaliści z Google we współpracy z agencją 180, przygotowali również specjalne audycje radiowe, w których dzielą się cennymi wskazówkami i praktycznymi poradami z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt była odpowiedzialna za strategię kampanii, jej kreację oraz przygotowanie formatów digitalowych i OOH. Za produkcję odpowiada Shootme Visual Artist, media zaplanował Media Futures Group / EssenceMediacom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Od Snapchata do… Google. Wyszukiwarka z opcją tworzenia stories

Był już Snapchat, Instagram, Facebook, YouTube, a teraz… przyszedł czas na Google. W popularnej wyszukiwarce ma pojawić się opcja kreowania formatu stories.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się