TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cyfrowy buntownik pokazuje nową twarz – nowa digitalowa kampania Alior Banku

26 listopada br. Alior Bank ruszył z nową kampanią digitalową dotyczącą nowej bankowości internetowej i mobilnej. Tym razem bank postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, angażując głównie użytkowników mediów społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2018-11-28

Rozpoczęta 26 listopada br. kampania Alior Banku dotycząca nowej bankowości internetowej i mobilnej to pierwszy spot z serii. Przedstawia elastyczność nowego systemu, czyli jedną z jego głównych cech zobrazowanych jako gimnastyczka. Krótkie i dynamiczne filmy publikowane będą głównie na Facebooku, Twitterze i Instagramie, zwiększając tym samym zaangażowanie wśród użytkowników mediów społecznościowych.

Agencja PZL, we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions tym razem postawiła na zupełnie nowe, krótkie formaty z elementem zaskoczenia. Nowa bankowość ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością, co przedstawiają najnowsze materiały video. Teaser, który pojawił się w sieci jednocześnie z pierwszym spotem z cyklu, sugeruje, że przed internautami jeszcze co najmniej trzy filmy o kolejnych korzyściach nowej bankowości.

Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej  kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID. Klienci posiadający urządzenie z systemem Android/iOS z odpowiednim czytnikiem mogą bezpiecznie nie tylko logować się do aplikacji, ale również za pomocą biometrii dokonywać autoryzacji przelewów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj