Wyborowa Tamarindo to marka wprowadzana przez firmę Pernod Ricard w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących świeżych i nowych smaków w kategorii alkoholi – a słodko-kwaśny, lekko pikantny smak tamaryndowca cieszy się niezwykłą popularnością w Meksyku, na przykład jako dodatek do lodów i innych produktów spożywczych.
Agencja Czteryczwarte zaproponowała dla Wyborowa Tamarindo koncept bardzo energetyczny, pełen kolorów oraz etnicznych patternów i nawiązań kulturowych. Wszystko to podane w świeży, inspirowany sztuką miejską sposób, dedykowany konsumentom, którzy uwielbiają celebrować i spędzać wspólnie czas.
Zobacz również
Po launchu produktu w Meksyku, Wyborowa Tamarindo dostępna jest także w Polsce, więc efekt pracy agencji można zobaczyć na półkach wybranych sklepów.
Wyborowa Tamarindo to dla firmy Czteryczwarte kolejny projekt realizowany na zlecenie Pernod Ricard.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing