Czteryczwarte z projektem nowej marki Wyborowa Tamarindo

Agencja brandingowa Czteryczwarte wygrała przetarg, a następnie opracowała design Wyborowa Tamarindo – marki stworzonej z myślą o rynku meksykańskim. Wyrazisty, wibrujący energią produkt został wdrożony w Meksyku, a teraz doczekał się adaptacji na rynek polski.
O autorze
0 min czytania 2022-01-27

Wyborowa Tamarindo to marka wprowadzana przez firmę Pernod Ricard w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących świeżych i nowych smaków w kategorii alkoholi – a słodko-kwaśny, lekko pikantny smak tamaryndowca cieszy się niezwykłą popularnością w Meksyku, na przykład jako dodatek do lodów i innych produktów spożywczych.

Agencja Czteryczwarte zaproponowała dla Wyborowa Tamarindo koncept bardzo energetyczny, pełen kolorów oraz etnicznych patternów i nawiązań kulturowych. Wszystko to podane w świeży, inspirowany sztuką miejską sposób, dedykowany konsumentom, którzy uwielbiają celebrować i spędzać wspólnie czas.

Po  launchu produktu  w Meksyku, Wyborowa Tamarindo dostępna jest także w Polsce, więc efekt pracy agencji można zobaczyć na półkach wybranych sklepów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyborowa Tamarindo to dla firmy Czteryczwarte kolejny projekt realizowany na zlecenie Pernod Ricard. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing