W nowej kampanii przekonuje ona, że randkowanie w sieci jest naturalną konsekwencją zmian, jakie przyniosła digitalizacji otoczenia w którym żyjemy.
Sympatia Plus to serwis, który dzięki testowi dopasowania ułatwia poznawanie nowych osób i zwiększa szansę na zbudowanie trwałej relacji. Algorytmy bazują na obszarach łączności i podobieństw między ludźmi: od wieku, wykształcenia, statusu społecznego, przez zainteresowania, potrzeby, pasje, wartości, po oczekiwania wobec drugiej osoby i cele życiowe. Sympatia Plus rekomenduje więc tylko profile tych użytkowników, którzy do nas pasują. Liczba osób korzystających z serwisu stale rośnie, osiągając 20 proc. dynamikę rok do roku.
Zobacz również
Kampania jest realizowana w Internecie, na antenach Grupy Eurozet, radia RMF FM, Złote Przeboje oraz w PR1 i PR3 Polskiego Radia. Kreacje pojawiać będą się również w prasie (m.in. w tygodniku „Wprost”, „Sens” i „Zwierciadło”).
Sympatia Plus skierowana jest do osób, które poszukują stałego, poważnego związku. Kampania ma ich przekonać, że internet to nic innego jak przedłużenie realnego świata. Naszym głównym celem było zaciekawienie odbiorcy naszym komunikatem, dlatego zastosowaliśmy niestandardowe podejście do kreacji wizualnych. Wszystkie spoty oraz grafiki zawierają obraz obrócony o 180 stopni. Część kadrów, zdjęcia w display’ach oraz w reklamach prasowych prezentowane są więc „do góry nogami”. Chcemy w ten sposób podkreślić, że świat w cale nie stoi na głowie i poznawanie ludzi przez Internet, nie jest niczym złym, a wręcz naturalnym rozwiązaniem w otaczającym nas świecie. – komentuje Ewelina Sułkowska, odpowiedzialna za SympatiaPlus.pl
Z produktów datingowych Grupy Onet (Sympatia.pl oraz Sympatiaplus.pl.) miesięcznie korzysta około 1,87 mln użytkowników, dając tym samym Grupie Onet pozycję lidera na polskim rynku serwisów randkowych (badanie Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2015 r.).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing