Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Dacia wyśmiewa subskrypcje BMW i rozdaje kierowcom termofory

Dacia wyśmiewa subskrypcje BMW i rozdaje kierowcom termofory
Dacia sprzeciwia się oferowaniu podgrzewanych siedzeń na abonament. Kpiąc z pomysłu BMW, rumuński producent samochodów rozpoczyna akcję rozdawania termoforów.
O autorze
1 min czytania 2023-01-26

fot. Dacia

Model subskrypcyjny cieszy się rosnącą popularnością w różnych branżach – od niedawna także w motoryzacji. Od jakiegoś czasu właściciele samochodów przecierają oczy ze zdziwienia, widząc udogodnienia, które oferują im producenci w zamian za opłacenie miesięcznego lub rocznego abonamentu.

Przykładem jest Mercedes i jego roczny abonament na funkcję, która pozwala zwiększyć moc silnika elektrycznego samochodu. Z kolei BMW oferuje… podgrzewane siedzenia i systemy bezpieczeństwa za roczną opłatę 180 dolarów. Oferta niemieckiej marki spotkała się z krytyką konsumentów, którzy w praktyce są zmuszeni płacić dwa razy – za zakup samochodu wyposażonego system ogrzewania oraz za abonament, który aktywuje funkcje w pojeździe.

Pomysł BMW spotkał się także z drwiącą odpowiedzią Dacii. Producent rozdaje kierowcom z Wielkiej Brytanii… bezpłatne termofory, którymi można ogrzać siedzenia tuż przed podróżą. Gadżety mają zastąpić podgrzewane siedzenia kierowcom, którzy sprzeciwiają się wydawaniu dodatkowych pieniędzy w celu „odblokowania” funkcji, które są zamontowane w ich samochodach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tym samym marka promuje swoje nowe modele samochodów, które standardowo wyposażone w funkcję podgrzewania siedzeń – i to bez dodatkowych opłat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Żądanie od kogoś dopłaty za aktywację fabrycznego wyposażenia z pewnością nie jest w stylu Dacii! – przekonuje Luke Broad, dyrektor marki Dacia w Wielkiej Brytanii. – Niezależnie od tego, czy konsumenci postrzegają podgrzewane siedzenia jako niezbędne, czy nie, nasze zaangażowanie w wartość i bezproblemowe użytkowanie oznacza, że zawsze poprosimy ich tylko o naciśnięcie przycisku, aby się nimi cieszyć – dodaje.

Darmowe termofory o nazwie „Heated Seat Saviours” można będzie odebrać między 1 a 2 lutego w salonach Dacia w Brent Cross w Londynie, Trinity Way Manchester oraz Fendrod Way w Swansea.

PS. Leki na abonament? Nowy pomysł od Amazon

Użytkownicy Amazon Prime mogą wykupić miesięczny abonament w cenie 5 dolarów, aby zyskać dostęp do kilkudziesięciu leków wydawanych na receptę.