Jack Daniel’s zrezygnował z udziału influencerów i młodych, atrakcyjnych aktorów w kampanii i do współtworzenia kampanii zaprosił… ojców. Wszystko po to, by promować whisky jako idealny prezent dla taty.
Za kampanię „Dad Ads” odpowiada agencja kreatywna We Are Different, a jej premiera miała miejsce przed Dniem Ojca w Australii.
Zobacz również
Tato, pokaż jak bardzo lubisz Jacka Daniel’sa
Marka nawiązała kontakt z 80 000 klientami, którzy otrzymali zaproszenie do eksperymentu. Spośród zainteresowanych mężczyzn wybrano 196 osób, a 12 wystąpiło w kampanii poprzedzającej Dzień Ojca. Ich zadanie było proste: pokazać przed kamerą, jak bardzo lubią whisky od Jacka Daniel’sa. Następnie treści udostępniono w social mediach.
Wyniki? Jedynie podczas pierwszego miesiąca promocji, kampania wygenerowała 9,1 miliona organicznych i płatnych wyświetleń, zwiększyła wskaźnik wyświetleń wideo o 1588%, liczbę odtworzeń o 723% i zaangażowanie o 1316%.
To nie koniec. Pozostali ojcowie-influencerzy wezmą udział w aktywacji przed Bożym Narodzeniem.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
– Od 1866 roku Jack Daniel’s zdobywa uznanie na całym świecie. Dlatego whisky Gentleman Jack Tennessee jest najlepiej promowana przez tych, którzy już ją najbardziej kochają. Nasza kampania „Dads Ads” wykorzystuje siłę społeczności, czerpiąc z treści tworzonych przez użytkowników i twórców, aby stymulować zaangażowanie i autentyczną promocję marki w Internecie. Wstępne wyniki pobiły standardy zarówno pod względem zasięgu, jak i zaangażowania, co wyraźnie wskazuje, że nowe, strategiczne i kreatywne podejście do influencerów sprawdza się w przypadku naszej marki – mówi Richard Dredge, starszy menedżer ds. marki w Brown-Forman.
Słuchaj podcastu NowyMarketing