Trzech polskich blogerów kulinarnych (Damian Kordas, Kinga Paruzel i Beata Lipov) dołączyło do „Smakowitego Wyzwania” Zottarelli, żeby zaprezentować fanom swoją kreatywność i wszechstronność oraz pokazać możliwości jakie daje Zottarella. W pierwszym etapie wyzwania blogerzy odwiedzają szefa kuchni Zott – Pawła Kibarta – z którym wspólnie gotują potrawy z Zottarelli oraz z produktów, które Paweł posiada w swojej lodówce.
Następnie bohaterowie wyzwania odwiedzają domy trzech fanów, którzy udostępniają im zawartość swoich lodówek. W kuchni fana, przy jego pomocy, blogerzy przygotowują danie wyłącznie ze składników znalezionych w lodówce oraz z Zottarelli. W ten sposób potwierdzają swoją kreatywność i talent do gotowania oraz odkrywają możliwości jakie w sferze kulinarnej oferuje Zottarella.
Zobacz również
By dołączyć do „Smakowitego Wyzwania” Zottarelli chętni powinni wgrać ciekawe zdjęcie wnętrza swojej lodówki (z widocznymi produktami spożywczymi oraz wybraną Zottarellą) oraz krótko opisać swoje najciekawsze wyzwanie z Zottarellą. Zgłoszeń można dokonywać już od 8 maja bieżącego roku na stronie: www.zottarella.com/pl/smakowite-wyzwanie/smakowitewyzwanie/ oraz śledzić pod hasztagiem #smakowitewyzwanie na Instagramie oraz Facebooku.
„Smakowite Wyzwanie” Zottarelli wspierane jest kampanią w internecie m.in. display, social media (instagram, facebook), YouTube. Materiały wideo z blogerami będą promowane na ich kanałach własnych oraz w kanałach marki Zottarella.
Za adaptację koncepcji odpowiada Isobar Polska, działania mediowe prowadzi dom mediowy Carat Polska. Kreacje i produkcję spotów realizuje Ad Butik.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing