Kultowa postać Małego Głoda znów wkroczyła do akcji. Bohater, który w ramach kampanii kremowych jogurtów pitnych po raz pierwszy zabrał głos, mówiąc „Napiłbyś się Danio?”, tym razem „przejął” profile wybranych influencerów lifestyle.
Kampania inna niż wszystkie
Kampania marki wystartowała na początku kwietnia 2024 roku, jednak gama realizowanych działań stale się powiększa, a współpraca z influencerami jest jej kolejnym etapem. Na profilach twórców można zobaczyć realistyczne potyczki z Małym Głodem, do których stworzenia wykorzystano nowoczesne technologie. Do współpracy zaproszono twórców takich jak Maria Jeleniewska (@jeleniewska), Miłosz Fluckiger (@duzychlopiec), Nikola Nowak (@mlodanikola), Michał Popiołek (@kuzynmichu), Miłosz Skierski (@miloszskierski) czy Emilia Nawrocka (@emiliamup).
Zobacz również
Danio „zwalcza” Małego Głoda również w telewizji, serwisach VoD, czy też np. poprzez Danio Busy, przemierzające Polskę z gośćmi specjalnymi. Już niebawem pojawią się również efekty kolejnych działań influencerskich.
– Korzystanie z nowych narzędzi jest kluczowe dla skutecznej komunikacji z naszymi klientami, a także dotarcia do nowych grup. Działamy szeroko i innowacyjnie, bo wiemy, że nasi odbiorcy nie lubią się nudzić. Dzięki zaawansowanym technologiom, takim jak AI i CGI, jesteśmy w stanie stworzyć angażujące treści oraz budować silne więzi z naszą marką – mówi Julia Rogala, Młodsza Kierowniczka Marki Danio.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowa metoda na Głoda
Działania promocyjne mają na celu przedstawienie nowości marki, jaką jest kremowy jogurt pitny Danio, bogaty w białko i wapń, dostępny w poręcznych butelkach o pojemności 270 g. Konsumenci mogą wybierać spośród czterech smaków: klasycznej wanilii, tropikalnego mango, ciasteczkowego oraz owocowego duetu (truskawka-jagoda).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.