Współpraca skupia się na popularyzacji idei slow-cookingu oraz marki pioniera tej techniki gotowania – Crock-Pot. Już niebawem zaprezentowane zostaną autorskie przepisy Darka Kuźniaka przygotowane specjalnie dla marki Crock-Pot.
Ambasador marki Crock-Pot w Polsce określany jest jako Szalony Artysta Kulinarny. Jest finalistą pierwszej edycji programu Top Chef, występował jako sous-chef w dwóch edycjach programu Hell’s Kitchen, jest laureatem prestiżowych konkursów, oraz Doradcą i Kreatorem menu. Od 2015 roku prowadzi swój autorski program Crazy Chef Cooking. Doświadczenie zdobywał w uznanych restauracjach we Francji, Wielkiej Brytanii oraz Polsce. W pracy odzwierciedla swoją osobowość – odrzuca stereotypy i wytycza własną kulinarną ścieżkę za sprawą niekonwencjonalnych połączeń składników i narzędzi, która prowadzi do krainy niepowtarzalnych kompozycji smakowych.
Zobacz również
Jego wieloletnie doświadczenie oraz znajomość wielu technik, pozwalają mu z powodzeniem łączyć w sobie poszczególne elementy w jedną niepowtarzalną całość, która zamyka się w unikalnej formie. Kolejną misją Darka Kuźniaka będzie przybliżenie Polakom tajników slow-cookingu. Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce zaprezentuje m.in. autorskie przepisy na potrawy, które będzie można przygotować w urządzeniach pioniera slow-cookingu.
Gotowanie w stylu wolnym
Popularyzacja sztuki wolnego gotowania przyczyniła się do edukacji i większej świadomości w tej dziedzinie na całym świecie. Ludzie poszukują nowych metod, technik i rozwiązań, które wyniosą smak na nowy nieznany poziom. Zapewnić mogą to m.in. wolnowary, które opierają swoje działanie na długotrwałej obróbce potraw w stosunkowo niskiej temperaturze, która nie przekracza 100°C. Powstałe w ten sposób dania są bogatsze w smak oraz wartości odżywcze.
Przygotowanie potrawy w wolnowarach marki Crock-Pot jest niezwykle proste – wystarczy wszystkie składniki włożyć do misy urządzenia, nastawić program i… można zająć się obowiązkami, czy pójść do pracy. Przygotowanie potraw w wolnowarze nie wymaga naszej obecności – niska temperatura obróbki oraz konstrukcja urządzenia niwelują ryzyko wykipienia potrawy, czy jej przypalenia. Długotrwałość procesu pozwala z kolei na stopniowe uwalnianie smaków i aromatów oraz wyeliminowanie z potrawy niepożądanych substancji i mikroorganizmów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing