zdjęcie: facebook.com/dariazawialow
15 kwietnia zakończyła się trasa koncertowa Darii Zawiałow, promująca jej nową płytę „Helsinki”. Oprócz występów muzycznych, piosenkarka wraz ze swoim Fan Clubem zorganizowała akcję „Kundel Bury”, której celem była zbiórka karmy oraz koców dla bezpańskich czworonogów.
Zobacz również
Inicjatywa była również częścią promocji piosenki „Szarówka”, do której powstał teledysk przedstawiający problem porzucania psów. Akcje, które zorganizowano wokół premiery utworu, miały za zadanie zachęcić wszystkich do adopcji psów ze schronisk lub ich wspierania.
Niedawno Daria Zawiałow opublikowała efekty akcji „Kundel Bury” na swoim profilu na Facebooku. Oprócz wspomnianych dwóch ton karmy, udało się też zebrać 160 koców oraz wiele, wiele innych rzeczy, które z pewnością przydadzą się psiakom ze schronisk.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Szczecinie ruszyło z nietypową akcją – 10 złotych ze sprzedaży wybranych zestawów erotycznych w sex shopie trafi na konto TOZ z przeznaczeniem na zakup karmy dla zwierząt.
PS3
Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.