DayUp Pearls – perła wśród deserów

DayUp Pearls to pierwszy na rynku deser na bazie śmietanki kokosowej, musów owocowych oraz pereł tapioki w ultra wygodnym opakowaniu typu pouch. DayUp Pearls to produkt naturalnie bezglutenowy, zawiera tylko naturalne składniki, bez żadnych ulepszaczy.
O autorze
1 min czytania 2017-10-11

Ten innowacyjny produkt stworzony został w duchu ‘czystej etykiety” tzn. nie zawiera konserwantów, dodanego cukru, ani innych sztucznych dodatków.

DayUp Pearls dzięki procesowi pasteryzacji oraz ultra wygodnemu opakowaniu typu saszetka, nie wymaga chłodzenia i można go zabrać dosłownie wszędzie

Oferta składa się z 3 wariantów smakowych: z musem malinowo jagodowym, z musem morelowym z dodatkiem kakao oraz mango. Wszystkie trzy produkty zawierają śmietankę kokosową (ekstrakt 80%), wiórki kokosowe oraz perły tapioki.

Nowości DayUp Pearls pokażą się na rynku od października 2017r. Będą dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce. Ich rekomendowana cena detaliczna to 3,49 zł za opakowanie 100g.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka DayUp #bezściemy to naturalne i zdrowe przekąski na bazie owoców. Do tej pory w sprzedaży jest 5 wariantów smakowych DayUp classic – miksu owoców, jogurtu i ziaren zbóż.

Marka DayUp należy do Arteta Sp. z o.o. prężnie rozwijającej się firmy z branży spożywczej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się