Ten innowacyjny produkt stworzony został w duchu ‘czystej etykiety” tzn. nie zawiera konserwantów, dodanego cukru, ani innych sztucznych dodatków.
DayUp Pearls dzięki procesowi pasteryzacji oraz ultra wygodnemu opakowaniu typu saszetka, nie wymaga chłodzenia i można go zabrać dosłownie wszędzie
Zobacz również
Oferta składa się z 3 wariantów smakowych: z musem malinowo jagodowym, z musem morelowym z dodatkiem kakao oraz mango. Wszystkie trzy produkty zawierają śmietankę kokosową (ekstrakt 80%), wiórki kokosowe oraz perły tapioki.
Nowości DayUp Pearls pokażą się na rynku od października 2017r. Będą dostępne w największych sieciach handlowych w Polsce. Ich rekomendowana cena detaliczna to 3,49 zł za opakowanie 100g.
Marka DayUp #bezściemy to naturalne i zdrowe przekąski na bazie owoców. Do tej pory w sprzedaży jest 5 wariantów smakowych DayUp classic – miksu owoców, jogurtu i ziaren zbóż.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marka DayUp należy do Arteta Sp. z o.o. prężnie rozwijającej się firmy z branży spożywczej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing