TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DDB Warszawa rusza z polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW

DDB Warszawa rusza z polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW
W momencie gdy czytacie te słowa, 24 miliony osób w Polsce gra w gry. Dlatego agencja DDB Warszawa rusza z DDB FTW Warsaw – polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW.
O autorze
1 min czytania 2024-10-22

Będzie to departament specjalizujący się w łączeniu brandów ze światem gier w oryginalny i wierny graczom sposób, w jakościowej kreacji, komunikacji 360° dla klientów z gamedevu oraz w tworzeniu form narracyjnych, takich jak trailery gier, branded content czy digitalowe światy.

40% ludzkości to gracze

Gry wideo to już nie tylko rozrywka – to styl życia, a także potężne narzędzie marketingowe. Dlatego DDB Worldwide wkroczyło na to kluczowe terytorium już w 2020 roku, tworząc w Pradze globalną agencję gamingową DDB FTW (For the Win). Obecnie ma ona oddziały na całym świecie, w tym m.in. w Niemczech, Hongkongu, Chinach, Brazylii, Francji czy we Włoszech. Teraz do tej globalnej drużyny gamingowej dołącza Polska. DDB FTW Warsaw składa się z zapalonych graczy obejmujących różne obszary ekspertyzy, w tym strategię, kreatywność, marketing gamingowy i immersyjne historie, innowacje i technologię.

Za projektem stoją Asia Komorowska, Head of Creative & Narrative i Adam Retmaniak, Business Development Manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Moja przygoda z gamingiem zaczęła się, gdy z okazji pierwszej komunii niczego nieświadomy wujek podarował mi… „Diablo II”. Zarywałam noce, rozgrzewając monitor CRT do czerwoności. Były godziny spędzone na „Kapitanie Pazurze”, „Simsach”, „Mario”, „Wormsach”, „Twierdzy”, starych „Cywylizacjach”… a później zaczęła się faza na gry fabularne, która trwa do dziś – wspomina Komorowska, a Retmaniak dodaje:

– Przygodę z gamingiem zacząłem od Commodore 64, a pierwszego PC uruchomiłem w domu w wieku sześciu lat, by zagrać w „The Teletransport Smurf” i „Discworld 2”. Wieczorami podglądałem brata i siostrę, którzy grali w „Dooma”, „Carmageddon” i „Phantasmagorię”. Dużą część życia i studiów spędziłem na grze w „FIFĘ” i „Football Managera”. Jestem właścicielem dwóch konsol i PC. Uwielbiam gry z rozbudowaną fabułą i nietypowymi mechanikami, więc nie unikam gier indie oraz jRPG-ów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: mat. pras. (A. Komorowska, A. Retmaniak)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się