Marka Decathlon będzie jednym z partnerów jubileuszowej, XX edycji Memoriału Huberta Jerzego Wagnera – siatkarskiego turnieju towarzyskiego, który odbędzie się w dniach 18-20.08 w Krakowie. To jednak nie wszystko – marka Decathlon nawiązała także długofalową współpracę z siatkarzem Jakubem Kochanowskim.
Kuba Kochanowski to obecnie jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy, grający na pozycji środkowego. Pomimo młodego wieku, jest już wielokrotnym medalistą międzynarodowych imprez mistrzowskich, w tym złotym medalistą siatkarskiej Ligi Mistrzów.
Zobacz również
Utytułowany siatkarz został właśnie nowym ambasadorem marki Decathlon. W ramach współpracy Kochanowski będzie trenował, a od września także grał w butach marki własnej Decathlon – Kipsta. Dodatkowo, pomoże on w rozwoju oferty, tak by rozszerzać ją zgodnie z potrzebami zaawansowanych siatkarzy. Będzie także czynnie uczestniczył w kampaniach oraz działaniach CSR marki.
– Marka Decathlon zaproponowała mi nie tylko długofalową i kompleksową współpracę, ale także możliwość personalizacji produktów, w tym również butów siatkarskich, których jakość pozytywnie mnie zaskoczyła – mówi Jakub Kochanowski. – Jestem pewien, że będzie to udana kooperacja, w ramach której będziemy nie tylko popularyzować sport w Polsce i rozwijać ofertę siatkarską, ale także realizować wspólne działania w obszarze CSR – dodaje Kochanowski.
– To kolejny, ważny krok na drodze marki Decathlon w Polsce – mówi Krzysztof Gońka, head of brand & communication Decathlon Polska. – Naszym celem jest poruszanie Polaków do uprawiania sportu, na każdym poziomie zaawansowania. Współpraca z najlepszymi sportowcami, takimi jak Kuba, pozwala nam na stały rozwój naszej oferty w konsultacji z tymi, którzy w sporcie weszli już na najwyższy poziom – dodaje Gońka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing