440-metrowa przestrzeń przy ulicy Konstruktorskiej 12A, zaprojektowana przez poznańską pracownię mode:lina, to adres do zapamiętania przez wszystkich tych, dla których troska o świat to coś więcej niż segregacja śmieci. Flokk to dom marek – HAG, RBM, RH, OFFECCT, Giroflex czy BMA – specjalizujących się w rozwiązaniach biurowych, które wyróżnia głębokie myślenie projektowe.
Celem grupy Flokk jest tworzenie produktów, które służą oczyszczeniu naszej planety, a nie jej zaśmiecaniu. To nieco inny punkt patrzenia na świat. Spogląda się głębiej, po to, aby zaprojektować bardziej zrównoważone rzeczy, lepsze dla użytkownika, bardziej elastyczne, z ponadczasowym designem, o dłuższym cyklu życia.
Zobacz również
Flokk jest pionierem w zakresie zrównoważonego rozwoju. Już na początku lat 90, jako pierwsza firma w branży, zatrudnił pracownika, który zaczął zajmować się sprawami środowiska i klimatu. Od tego czasu Grupa niezmiennie poszerza wiedzę w tym temacie oraz pielęgnuje etos: w życiu musi chodzić o coś więcej. Więcej niż tylko konsumowanie kolejnych dóbr czy maksymalizowanie zysków. Flokk w swych działaniach chce mieć pewność, że to co robi jest dobre dla naszych dzieci, sąsiadów i klimatu.
Otwieramy się dla WAS! Inspirujące wnętrze oraz produkty stworzone z miłością do natury. Takie właśnie motto towarzyszyło otwarciu showroomu, które miało miejsce w czwartek 23 stycznia br. W uroczystości udział wzięło ponad 300 osób z rynku: dystrybutorzy, architekci, projektanci oraz przedstawiciele mediów.
Goście zostali powitani przez przedstawicieli grupy Flokk, wśród nich znalazł się również Vice President APAC & New Markets – Michael Brisbane, który przyjechał na wydarzenie prosto z Norwegii.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Polska oraz rynek Europy Środkowo-Wschodniej stały się obszarem szczególnie ważnym dla grupy Flokk. Świetnie funkcjonująca i stabilna gospodarka oraz rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawiły, że w takim miejscu nie mogło zabraknąć showroomu Flokk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Mamy dużo do zrobienia. To miejsce dla Was! Chcemy angażować się w inicjatywy edukacyjne dotyczące zrównoważonego rozwoju. Chcemy dzielić się naszą wiedzą. Chcemy, abyśmy wspólnie zrobili coś dobrego. Z polską fantazją i odwagą oraz ze skandynawskim podejściem do środowiska możemy zrobić dużo dobrego. Jestem przekonana, że razem to zrobimy – mówiła podczas swego przemówienia Magdalena Borowiec, dyrektor marketingu Profim oraz Flokk Polska.
Pięknie zaprojektowana dwukondygnacyjna przestrzeń tworzy przyjazną atmosferę sprzyjającą spotkaniom. Naturalne materiały, pastelowe kolory wnoszące ciepło do wnętrza, minimalizm oraz starannie przemyślane produkty sprawiają, że w showroom Flokk po prostu chce się przebywać. Grupa Flokk nie tworzy bowiem tylko krzeseł, na których wspaniale się siedzi. Tu projektuje się funkcje przestrzeni i mebli, które mają za zadanie zdefiniować środowisko pracy teraz oraz w przyszłości i inspirować do nowego sposobu myślenia.
– Showroom Flokk to nie tylko maksymalnie funkcjonalne wnętrze, które ma być narzędziem służącym pracy, edukacji oraz wymianie idei, ale także przestrzeń, w której już na pierwszy rzut oka widać jakość oraz unikalne wzornictwo. Dobrze doświetlony, industrialny lokal stał się minimalistyczną przestrzenią stanowiącą dobre tło dla eksponowanych produktów, w której pierwsze skrzypce gra efektowna, centralna instalacja z oparć krzeseł, rzecz jasna marki Flokk. Zarówno proces projektowy jak i realizacja przebiegły niezwykle sprawnie dzięki otwartości oraz zaangażowaniu zespołów Profim i Flokk oraz profesjonalnej postawie wykonawcy, czyli firmy Artservis – powiedział Paweł Garus, Jerzy Woźniak z pracowni mode:lina.