Designerski Showroom Flokk otwarty

Na warszawskiej mapie dobrego designu pojawiło się nowe miejsce. Przestrzeń stworzona z myślą o architektach, projektantach wnętrz, miłośnikach dobrego wzornictwa, poszukujących rozwiązań biurowych, które wyróżnia odpowiedzialne podejście do naszego środowiska.
O autorze
2 min czytania 2020-01-29

440-metrowa przestrzeń przy ulicy Konstruktorskiej 12A, zaprojektowana przez poznańską pracownię mode:lina, to adres do zapamiętania przez wszystkich tych, dla których troska o świat to coś więcej niż segregacja śmieci. Flokk to dom marek – HAG, RBM, RH, OFFECCT, Giroflex czy BMA – specjalizujących się w rozwiązaniach biurowych, które wyróżnia głębokie myślenie projektowe.

Celem grupy Flokk jest tworzenie produktów, które służą oczyszczeniu naszej planety, a nie jej zaśmiecaniu. To nieco inny punkt patrzenia na świat. Spogląda się głębiej, po to, aby zaprojektować bardziej zrównoważone rzeczy, lepsze dla użytkownika, bardziej elastyczne, z ponadczasowym designem, o dłuższym cyklu życia.

Flokk jest pionierem w zakresie zrównoważonego rozwoju. Już na początku lat 90, jako pierwsza firma w branży, zatrudnił pracownika, który zaczął zajmować się sprawami środowiska i klimatu. Od tego czasu Grupa niezmiennie poszerza wiedzę w tym temacie oraz pielęgnuje etos: w życiu musi chodzić o coś więcej. Więcej niż tylko konsumowanie kolejnych dóbr czy maksymalizowanie zysków. Flokk w swych działaniach chce mieć pewność, że to co robi jest dobre dla naszych dzieci, sąsiadów i klimatu.

Otwieramy się dla WAS! Inspirujące wnętrze oraz produkty stworzone z miłością do natury. Takie właśnie motto towarzyszyło otwarciu showroomu, które miało miejsce w czwartek 23 stycznia br. W uroczystości udział wzięło ponad 300 osób z rynku: dystrybutorzy, architekci, projektanci oraz przedstawiciele mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Goście zostali powitani przez przedstawicieli grupy Flokk, wśród nich znalazł się również Vice President APAC & New Markets – Michael Brisbane, który przyjechał na wydarzenie prosto z Norwegii.

Polska oraz rynek Europy Środkowo-Wschodniej stały się obszarem szczególnie ważnym dla grupy Flokk. Świetnie funkcjonująca i stabilna gospodarka oraz rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawiły, że w takim miejscu nie mogło zabraknąć showroomu Flokk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Mamy dużo do zrobienia. To miejsce dla Was! Chcemy angażować się w inicjatywy edukacyjne dotyczące zrównoważonego rozwoju. Chcemy dzielić się naszą wiedzą. Chcemy, abyśmy wspólnie zrobili coś dobrego. Z polską fantazją i odwagą oraz ze skandynawskim podejściem do środowiska możemy zrobić dużo dobrego. Jestem przekonana, że razem to zrobimy –  mówiła podczas swego przemówienia Magdalena Borowiec, dyrektor marketingu Profim oraz Flokk Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pięknie zaprojektowana dwukondygnacyjna przestrzeń tworzy przyjazną atmosferę sprzyjającą spotkaniom. Naturalne materiały, pastelowe kolory wnoszące ciepło do wnętrza, minimalizm oraz starannie przemyślane produkty sprawiają, że w showroom Flokk po prostu chce się przebywać. Grupa Flokk nie tworzy bowiem tylko krzeseł, na których wspaniale się siedzi. Tu projektuje się funkcje przestrzeni i mebli, które mają za zadanie zdefiniować środowisko pracy teraz oraz w przyszłości i inspirować do nowego sposobu myślenia. 

– Showroom Flokk to nie tylko maksymalnie funkcjonalne wnętrze, które ma być narzędziem służącym pracy, edukacji oraz wymianie idei, ale także przestrzeń, w której już na pierwszy rzut oka widać jakość oraz unikalne wzornictwo. Dobrze doświetlony, industrialny lokal stał się minimalistyczną przestrzenią stanowiącą dobre tło dla eksponowanych produktów, w której pierwsze skrzypce gra efektowna, centralna instalacja z oparć krzeseł, rzecz jasna marki Flokk. Zarówno proces projektowy jak i realizacja przebiegły niezwykle sprawnie dzięki otwartości oraz zaangażowaniu zespołów Profim i Flokk oraz profesjonalnej postawie wykonawcy, czyli firmy Artservis – powiedział Paweł Garus, Jerzy Woźniak z pracowni mode:lina.