Strzelaniny w szkołach to niestety coraz częstszy problem, który dotyka mieszkańców amerykańskich miast. By zwrócić na to uwagę, fundacja charytatywna Sandy Hook Promise stworzyła nietypowy spot pod hasłem „Back to School Essentials”, w którym uczniowie opowiadają o swoich szkolnych niezbędnikach otrzymanych od rodziców.
Oprócz segregatora do notatek czy słuchawek, w plecakach uczniów znalazły się też przedmioty, które przydadzą się im podczas strzelaniny w szkole – deskorolka do wybicia szyby, skarpetki do zatamowania krwawienia czy telefon, by wysłać ostatniego SMS’a do mamy.
Zobacz również
Organizacja Sandy Hook Promise za pomocą swojej nowej kampanii chce zwrócić uwagę amerykańskiego społeczeństwa na problem ciągłych strzelanin w szkołach i zachęca wszystkich, by angażowali się w działania przeciwdziałające kolejnym tragediom.
Co istotne, fundacja została założona przez rodziny ofiar strzelaniny w szkole podstawowej Sandy Hook w stanie Connecticut, podczas której zginęło 28 osób, głównie dzieci w wieku 6–7 lat.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tutaj kolejna świetna kampania fundacji Sandy Hook Promise, która z pozoru opowiadała historię szkolnej miłości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing