W finale drużyna prowadzona przez trenerski duet – Damian Włoch i Konrad Cop – pokonała Dunajec Nowy Sącz 2:0. W składzie nowych, młodzieżowych Mistrzów Polski znaleźli się także: najlepszy atakujący turnieju (Aleksander Nowik) oraz MVP całych zwodów (Jakub Krzemiński). O wysokiej formie drużyny z warszawskiej Woli, poza wywalczonym złotym medalem mistrzostw Polski, świadczy też to, że w całym sezonie tylko raz musiała zejść z parkietu pokonana.
– Ogromne gratulacje i słowa uznania dla złotych Młodzików, a także dla całego sztabu UMKS MOS Wola Warszawa. Ten sukces pokazuje, że wspieranie sportu, promowanie aktywnego stylu życia i prozdrowotnych nawyków nie tylko wśród sportowców, ale też w grupie najmłodszych dziewczynek i chłopców, a ponadto nauka postaw fair play i wzajemnego szacunku, to coś, o co wspólnie powinniśmy zabiegać. Jako firma, robimy to na wielu polach w Polsce i na świecie, bo wierzymy, że zaangażowanie społeczne powinno łączyć ludzi i poprawiać jakość naszego wspólnego życia – mówi Monika Duda, Dyrektor Zarządzająca DHL Supply Chain w Polsce.
Zobacz również
Zaangażowanie w rozwój siatkarskiego klubu z Warszawy to jeden z kilku projektów społecznych, które mają wspierać uzdolnioną sportowo młodzież, promować aktywność fizyczną, a także rywalizację w duchu fair play wśród dzieci i młodzieży. Firma włącza się też w inicjatywy, które poza sportem pracują na rzecz rozwoju kobiet. W ramach partnerskiej współpracy DHL Supply Chain pod swoimi skrzydłami ma nie tylko młodzieżowych siatkarzy z UMKS MOS Wola Warszawa, ale także uzdolnione siatkarki, a od sezonu 2021/2022 także seniorską drużynę MOS Wola Tramwaje Warszawskie, grającą w II lidze mężczyzn.
Od dwóch i pół roku firma logistyczna gra również w jednej drużynie z młodymi piłkarkami z Akademii Piłkarskiej – Diamonds Academy. Współpraca z piłkarskimi diamentami pokazuje, że drużynowy sport i piłka nożna w żeńskim wydaniu może być w dzisiejszych czasach jednym ze sposobów na burzenie stereotypów wśród dziewczynek, może pomagać budować wiarę we własne siły i pokazywać znacznie szersze, pozasportowe perspektywy. Klub, w którym na co dzień trenuje ponad 200 dziewczynek w wieku od 4 do 16 lat, może pochwalić się wywalczonym na początku czerwca Mistrzostwem Polski do lat 13.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
fot. Marek Żyńczak
Słuchaj podcastu NowyMarketing