Prelekcja I, godz. 15:05
„PR vs influencer marketing”
Justyna Oracz, head of communications, WE!RE FANTASY
Digitalizacja komunikacji i zmiana kanałów powoduje odejście marek od mediów tradycyjnych, a kieruje je do narzędzi takich jak między innymi influencer marketing, który może być wykorzystywany do wielu celów. O tym jak skorzystać z publikacji u influencerów opowie ekspertka podczas swojego wystąpienia „PR vs influencer marketing”.
Zobacz również
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Jak wygląda digitalizacja mediów? Jak transformują kanały komunikacji marek i w jakim kierunku zmierzają?
- Jakie są możliwości działań komunikacyjnych u influencerów?
- Jakie są różne typy współprac z influencerami na podstawie przykładów przeprowadzonych kampanii.
Prelekcja II, godz. 15:35
„Trendy na wyciągnięcie ręki.”
Ania Ledwoń, co-founder & creative director w agencji More Bananas
Po temat trendów w marketingu najczęściej sięgamy na przełomie roku. Czy słusznie? Zdecydowanie nie! Stała obserwacja trendów, to podejmowanie skuteczniejszych decyzji biznesowych i marketingowych. Dowiedz się, jak robić to z głową.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Z tej prelekcji dowiesz się:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Czym są trendy, hajpy czy fady?
- Jak weryfikować trendy i jak ich szukać?
- Kto zajmuje się trendami?
- Jak wykorzystywać trendy w codziennej pracy?
Prelekcja III, godz. 16:05
„Generacja T. Kim są polscy użytkownicy TikToka?”
Magdalena Wysocka, senior project manager & TikTok & microinfluencers team leader, GetHero
Kamil Jakubiszyn, senior social media analyst, GetHero
Managerowie z wrocławskiej agencji GetHero to niekwestionowani specjaliści w zakresie TikToka. Swój know-how opierają nie tylko na setkach zrealizowanych kampanii, ale przede wszystkim na corocznych badaniach, prowadzonych wspólnie z Uniwersytetem SWPS.
Tegoroczna, IV edycja raportu GetHero została poszerzona także o cykl pogłębionych wywiadów z użytkownikami TikToka. Wnioski płynące zarówno z badań ilościowych, jak i jakościowych, pozwalają spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy na samą platformę oraz jej społeczność – Generację T.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Rzut oka na demografię. Co wiemy o społeczności TikToka?
- Czego szukają na TikToku różne grupy użytkowników?
- Jak postrzegana jest platforma?
- Czy dostarcza odbiorcom konkretnych korzyści?
- Jak społeczność ocenia działanie algorytmu?
- Ile prawdy jest w tym, że TikTok ma wpływ na nasz nastrój?
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Link do bezpłatnej rejestracji jest TU.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.
Zostań prelegentem DV Online!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
- Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
- Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek
- Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki.