W projekcie Divante będzie odpowiedzialne za cały proces wdrożenia, w tym zaprojektowanie architektury serwerowej, integracje systemowe, projekt i wdrożenie nowego designu oraz rozwój i utrzymanie platformy. Spółka zajmie się również obsługą Home&You pod kątem SLA.
Kanał eCommerce ma ogromne znaczenie w działaniach marki Home&You. Firma wciąż zwiększa procentowy udział online w całości sprzedaży, odciążając w ten sposób salony stacjonarne.
Zobacz również
Nowy, oparty na Magento 2 serwis to odpowiedź na rosnące biznesowe potrzeby naszej firmy. Obecne rozwiązanie uniemożliwia rozwój aplikacji oraz wprowadzanie rozwiązań, których oczekują klienci marki. Nowa platforma ma również umożliwić obsługę dużego ruchu podczas peaków sprzedażowych – mówi Jarosław Ruciński (eCommerce Manager w BBK S.A.).
Po stronie Divante w projekt jest zaangażowany zespół złożony z project managera, UX/GFX designera, specjalisty eCommerce marketingu, programistów, testerów, analityków oraz architektów systemowych.
Obecnie projekt jest w fazie analizy przedwdrożeniowej. Uruchomienie nowego serwisu jest planowane na III kwartał 2017 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Home&You to lider branży Home&Decoration. Marka posiada ponad 130 sklepów w 70 miastach. Home&You należy do spółki BKK S.A., w której portfolio znajdują się również Essex i à Tab.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współpraca między firmami Home&You i Divante rozpoczęła się w 2013 roku. Początkowo Divante prowadziło działania związane z marketingiem efektywnościowym: prowadzenie kampanii i rozbudowa związanych z tym kompetencji po stronie klienta.