TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dofinansowanie na szkolenia kompetencyjne SAR dla MMŚP

SAR wychodzi na rynek z jedyną tak kompleksową tematycznie ofertą szkoleń kompetencyjnych z obszaru komunikacji marketingowej, dofinansowanych w 80% z Europejskiego Funduszu Szkoleniowego. Projekt skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
O autorze
2 min czytania 2021-10-29

Poszerzanie oferty szkoleń kompetencyjnych wpisuje się w strategię Stowarzyszenia: SAR=Wiedza, której celem jest stałe podnoszenie poziomu wiedzy marketingowej w sektorze, zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Dzięki uruchomieniu przez PARP nowego projektu Kompetencje dla sektorów 2, firmy działające w sektorze komunikacji marketingowej (PKD: 58.1, 59, 60, 73.1) mogą pozyskać dofinansowanie na rozwój wiedzy. Nabór wniosków MMŚP na dofinansowanie usług rozwojowych nr 1/2021 ruszył 29 października o godz. 13:00.

Nowe szkolenia, oferowane w ramach projektu przez SAR, oparte o rekomendację Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, dotyczą szerokiego spektrum wiedzy branżowej, począwszy od strategii, poprzez umiejętności menadżerskie, marketing online, po innowacje w marketingu.

Beneficjenci projektu mogą skorzystać z 25 różnych szkoleń, prowadzonych przez wykładowców-praktyków. Zajęcia obejmują od kilkunastu do kilkudziesięciu godzin, rozłożonych na 3-5 dni, podczas których uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, pozwalającą rozwinąć kompetencje adekwatne do aktualnych potrzeb branży. Wśród ekspertów znaleźli się wykładowcy elitarnych szkół i programów edukacyjnych realizowanych przez SAR i nie tylko:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Marta Jaskulska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki, założycielka Brandlogic,
  • Marek Staniszewski, wykładowca Szkoły Strategii Marki, ICAN Institute-HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego, założyciel Heuristica,
  • Iwona Doktorowicz-Dudek, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki oraz członkini Rady Programowej i wykładowczyni MBS by Effie, doświadczona dyrektor marketingu topowych marek FMCG,
  • Marcin Samek, wykładowca Szkoły Strategii Marki, Strategy&SoMe Director McCann Worldgroup,
  • Marcin Kordowski, wykładowca eMarketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej, wieloletni praktyk i ekspert digital marketingu i SEO,
  • Grażyna Skarżyńska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki, współzałożycielka Good Company,
  • Ewa Duda-Maciejewska, członkini Rady Sektorowej, wykładowczyni Collegium Civitas, School of Form, Centrum Edukacji Obywatelskiej, współzałożycielka Good Company,
  • Rafał Lampasiak – wykładowca szkoleń SAR, dyrektor strategiczny MullenLowe Warsaw,
  • Leszek Nowak – wykładowca i trener DIMAQ, doświadczony manager marketingu,
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki oraz podyplomowych Studiów Reklamy, „CSR. Podstawy” na SGH,
  • Katarzyna Bem-Elert, wykładowczyni szkoleń SAR, wieloletnia manager marketingu Grupy Żywiec,
  • Błażej Soniewicki, wykładowca szkół SAR oraz w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, partner zarządzający E-Contenta.

Tematy szkoleń oferowane przez SAR dla sektora komunikacji marketingowej:

  • Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta
  • Projektowanie strategii komunikacji
  • Projektowanie strategii marki
  • Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing)
  • Opowiadanie historii w marketingu(storytelling)
  • Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej
  • Mierzenie efektywności kampanii marketingowej
  • Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach
  • Prezentowanie strategii
  • Planowanie kampanii online
  • Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
  • Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce)
  • Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych (mobile marketing)
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM)
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analitics
  • Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu
  • Projektowanie doświadczeń konsumenckich(consumer experience)
  • Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta(consumer design)
  • Mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey)
  • Komunikowanie marki na platformach e-commerce
  • Stosowanie danych o konsumentach w rozwoju marki
  • Budowanie i zarządzanie zespołem projektowym
  • Planowanie projektu marketingowego
  • Koordynowanie projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej

Więcej informacji na: sar.org.pl/szkolenia-dofinansowane.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się