Poszerzanie oferty szkoleń kompetencyjnych wpisuje się w strategię Stowarzyszenia: SAR=Wiedza, której celem jest stałe podnoszenie poziomu wiedzy marketingowej w sektorze, zarówno po stronie agencji, jak i klientów.
Dzięki uruchomieniu przez PARP nowego projektu Kompetencje dla sektorów 2, firmy działające w sektorze komunikacji marketingowej (PKD: 58.1, 59, 60, 73.1) mogą pozyskać dofinansowanie na rozwój wiedzy. Nabór wniosków MMŚP na dofinansowanie usług rozwojowych nr 1/2021 ruszył 29 października o godz. 13:00.
Zobacz również
Nowe szkolenia, oferowane w ramach projektu przez SAR, oparte o rekomendację Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, dotyczą szerokiego spektrum wiedzy branżowej, począwszy od strategii, poprzez umiejętności menadżerskie, marketing online, po innowacje w marketingu.
Beneficjenci projektu mogą skorzystać z 25 różnych szkoleń, prowadzonych przez wykładowców-praktyków. Zajęcia obejmują od kilkunastu do kilkudziesięciu godzin, rozłożonych na 3-5 dni, podczas których uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, pozwalającą rozwinąć kompetencje adekwatne do aktualnych potrzeb branży. Wśród ekspertów znaleźli się wykładowcy elitarnych szkół i programów edukacyjnych realizowanych przez SAR i nie tylko:
- Marta Jaskulska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki, założycielka Brandlogic,
- Marek Staniszewski, wykładowca Szkoły Strategii Marki, ICAN Institute-HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego, założyciel Heuristica,
- Iwona Doktorowicz-Dudek, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki oraz członkini Rady Programowej i wykładowczyni MBS by Effie, doświadczona dyrektor marketingu topowych marek FMCG,
- Marcin Samek, wykładowca Szkoły Strategii Marki, Strategy&SoMe Director McCann Worldgroup,
- Marcin Kordowski, wykładowca eMarketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej, wieloletni praktyk i ekspert digital marketingu i SEO,
- Grażyna Skarżyńska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki, współzałożycielka Good Company,
- Ewa Duda-Maciejewska, członkini Rady Sektorowej, wykładowczyni Collegium Civitas, School of Form, Centrum Edukacji Obywatelskiej, współzałożycielka Good Company,
- Rafał Lampasiak – wykładowca szkoleń SAR, dyrektor strategiczny MullenLowe Warsaw,
- Leszek Nowak – wykładowca i trener DIMAQ, doświadczony manager marketingu,
- Zuzanna Warowna-Toruńska, wykładowczyni Szkoły Strategii Marki oraz podyplomowych Studiów Reklamy, „CSR. Podstawy” na SGH,
- Katarzyna Bem-Elert, wykładowczyni szkoleń SAR, wieloletnia manager marketingu Grupy Żywiec,
- Błażej Soniewicki, wykładowca szkół SAR oraz w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, partner zarządzający E-Contenta.
Tematy szkoleń oferowane przez SAR dla sektora komunikacji marketingowej:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Planowanie kampanii marketingowej w oparciu o brief strategiczny klienta
- Projektowanie strategii komunikacji
- Projektowanie strategii marki
- Budowanie strategii komunikacji opartej na działaniach, doświadczeniach i zaangażowaniu uczestników (storydoing)
- Opowiadanie historii w marketingu(storytelling)
- Stosowanie „consumer insight” w komunikacji marketingowej
- Mierzenie efektywności kampanii marketingowej
- Pozyskiwanie wiedzy o konsumentach
- Prezentowanie strategii
- Planowanie kampanii online
- Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)
- Prowadzenie sprzedaży i promocji w internecie (e-commerce)
- Planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
- Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem serwisów i aplikacji mobilnych (mobile marketing)
- Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem marketingu w wyszukiwarce (SEM)
- Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem Google Analitics
- Planowanie działań marketingowych z wykorzystaniem e-mailingu
- Projektowanie doświadczeń konsumenckich(consumer experience)
- Projektowanie rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta(consumer design)
- Mapowanie ścieżki konsumenta (consumer journey)
- Komunikowanie marki na platformach e-commerce
- Stosowanie danych o konsumentach w rozwoju marki
- Budowanie i zarządzanie zespołem projektowym
- Planowanie projektu marketingowego
- Koordynowanie projektów komunikacyjnych w agencji reklamowej
Więcej informacji na: sar.org.pl/szkolenia-dofinansowane.
Słuchaj podcastu NowyMarketing