TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Dom pełen ciepła” – kampania reklamowa ISOVER

20 maja w telewizji, prasie i internecie rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki ISOVER pod hasłem „Dom pełen ciepła”. Jej głównymi bohaterami są pracownicy firmy, którzy wcielili się w rolę szczęśliwej rodziny.
O autorze
1 min czytania 2017-05-19

„Od wielu lat termiczna i akustyczna izolacja ISOVER zamienia podłogi, ściany i dach w coś o wiele ważniejszego – w miejsce, do którego zawsze chcesz wracać, gdzie czujesz się bezpiecznie i komfortowo. W Twój dom – pełen ciepła” – tymi słowami producent wełny mineralnej rozpoczyna swój spot telewizyjny i nową ogólnopolską kampanię reklamową. – W naszej kampanii chcieliśmy umocnić pozytywne skojarzenia z naszą marką, bazując na pozytywnych emocjach jak radość czy rodzinne ciepło, a z drugiej strony nawiązać do korzyści, jakie dajemy klientom w aspekcie komfortu termicznego, który zapewniają rozwiązania ISOVER w naszych domach – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.

Kampania „Dom pełen ciepła” przedstawia szczęśliwą rodzinę, uchwyconą przy wspólnej, radosnej zabawie w ich ciepłym i bezpiecznym domu. W role bohaterów wcielili się inżynierowie marki ISOVER. Dzięki ciekawej animacji, z rozwijającą się rolką wełny, dowiadujemy się, że do jego budowy wykorzystano energooszczędną wełnę szklaną, która otula cały dom. 

– To nie pierwszy raz, kiedy w ogólnopolskiej kampanii zamiast aktorów czy modeli bohaterami są osoby z naszego zespołu, które doskonale znają produkty oraz markę, będąc na co dzień jej prawdziwymi ambasadorami – dodaje Anna Kozera, specjalista komunikacji ISOVER. 

Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej o szerokim zasięgu będzie prowadzona od 20 maja do 30 czerwca br. Dodatkowe działania mediowe obejmują reklamy w prasie branżowej i ogólnopolskiej, internecie, w tym mediach społecznościowych, na megaboardach oraz materiały promocyjne w punktach handlowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcję spotu, plan kampanii oraz hasło reklamowe przygotował zespół marketingu ISOVER. Za realizację spotu odpowiadała firma MBT Production, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

Spot reklamowy ISOVER można już teraz zobaczyć na kanale Youtube ISOVER:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się