TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Domestos dla UNICEF

Unicef, przy wsparciu marki Domestos, walczy o poprawę warunków sanitarnych na świecie. Program realizowany jest w trzech aspektach: popularyzacji właściwych praktyk higienicznych, tworzenia zapotrzebowania na toalety i uświadamiania złej sytuacji sanitarnej.
O autorze
1 min czytania 2012-09-18

W ramach światowego projektu marki Domestos, Fundacji Unilever i organizacji UNICEF,  ruszyła polska odsłona kampanii „Domestos dla UNICEF”. Jak informuje UNICEF, ponad 1 mld osób na świecie nie ma w ogóle dostępu do urządzeń sanitarnych. Oznacza to, że załatwianie potrzeb fizjologicznych w ich przypadku odbywa się na wolnym powietrzu, w pobliżu własnych domów. Złe praktyki sanitarne są główną przyczyną zatruć pokarmowych i biegunki, która każdego dnia doprowadza do śmierci około 3000 dzieci.

Specjalnie na potrzeby akcji powstał dedykowany działaniom blog w portalu Rodzice.pl. Na jego łamach można przeczytać m.in. komentarze ekspertów UNICEF oraz wspierających akcję blogerów. Ponadto w portalu NK.pl powstała oficjalna grupa akcji, której członkowie mogą skorzystać m.in. z interaktywnej wersji poradnika dla rodziców.

Dodatkowym wsparciem dla działań edukacyjnych jest publikacja „Twoje dziecko kontra bakterie. Poradnik młodej mamy”, w której obok informacji o akcji, można znaleźć cenne informacje na temat higieny i pielęgnacji dzieci. 

Patronat nad akcją objęły: Newsweek, NK.pl, magazyn Gaga, Rodzice.pl, EgoDziecka.pl, Benc.pl. Do akcji zostały zaproszone także blogerki prowadzące blogi parentingowe, które swoim rodzicielskim doświadczeniem dzielą się w poradniku i na oficjalnym blogu akcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategię działań w Polsce zaplanowała oraz realizuje agencja INSIGNIA

Słuchaj podcastu NowyMarketing