fot. Materiały prasowe oLIVE Media (D. Jamroz), oLIVE Media
Dominika Jamroz od sierpnia br. odpowiada w oLIVE media za budowanie strategii komunikacji w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych, a także za koordynację i egzekucję kompleksowych kampanii wizerunkowych dla marek lifestyle, głównie beauty oraz fashion. Do obszaru jej działań należą aktywności z obszaru media i public relations, influencer marketingu oraz social mediów. Obsługuje m.in. markę szwajcarskich kosmetyków premium Gisada oraz polskich torebek NOVINSKA. Zajmowała się także komunikacją pokazu polskiej projektantki Joanny Niemiec podczas Fashion Weeku w Mediolanie. Pracuje również nad egzekucją dużej kampanii z twórcami lifestylowymi dla jednego z największych polskich banków.
Zobacz również
Przed dołączeniem do zespołu oLIVE media zbierała doświadczenie w kilku warszawskich agencjach, m.in. On Board Think Kong, PR Lovin’ czy stor9_. Specjalizowała się w kampaniach PR-owych oraz influencerskich dla globalnych i polskich marek, a także tworzyła i realizowała dla nich strategię komunikacji w mediach społecznościowych. Dominika Jamroz jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego – ukończyła studia magisterskie na kierunku dziennikarstwo i marketing medialny.