Dominika Kozłowska rozstała się z agencją końcem 2018 roku w celu realizacji prywatnego projektu. Po powrocie będzie odpowiadać za działania wewnętrzne, zewnętrzne agencji oraz realizację projektów komercyjnych dla klientów.
W czasie jej nieobecności działy new business i PR zostały połączone. Obecnie PR uniezależnia się na nowo, a komórka new business została wcielona do działu client service, na czele którego stoi Monika Popowska, client service director, związana z agencją Schulz brand friendly od niemal dziesięciu lat. Michał Cieciak, obejmuje funkcję business development managera, skupiając się na rozwoju new businessu agencji. Planowana jest dalsza rozbudowa działu.
Zobacz również
– W 2020 roku stoi przede mną wiele wyzwań na kilku polach. Wierzę jednak, że dzięki zaangażowaniu naprawdę wyjątkowego i wysoce kompetentnego zespołu z jakim będę pracować uda się osiągnąć założone cele. Ludzie zawsze byli mocną stroną Schulza i to w dużej mierze do nich oraz dzięki nim zdecydowałam się na powrót do agencji – komentuje Dominika Kozłowska.
Kozłowska ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży PR, które zdobywała zarówno w sektorze pozarządowym, jak i biznesowym. Obsługiwała wiele marek, m.in. Bosch, Zelmer, Siemens, Wawel czy Kraków Airport. Realizowała działania z zakresu PR produktowego, korporacyjnego, antykryzysowego. Odpowiadała także za personal branding, employer branding, realizowała szereg ogólnopolskich kampanii społecznych. Specjalizuje się w działaniach media relations, pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz konferansjera. Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell