Dominika Maison i Iza Rudak tworzą seniorski butik badawczy

Dominika Maison i Iza Rudak - jedne z najbardziej doświadczonych polskich badaczek połączyły siły, tworząc MAISON&PARTNERS - seniorski butik badawczy, czerpiący ze światowych zdobyczy psychologii społecznej. Misją firmy jest wprowadzanie do marketingu innowacyjnych narzędzi badawczych,
O autorze
1 min czytania 2016-02-19

mających korzenie w najnowszych odkryciach naukowych.

Ponieważ rzeczywistość dzisiejszych konsumentów stała się bardzo złożona, a ich zachowania coraz trudniejsze do przewidzenia, profesjonalne doradztwo konsumenckie wymaga angażowania na potrzeby biznesu narzędzi dotychczas zarezerwowanych dla świata nauki. – mówi Dominika Maison, założycielka i Chief Science Partner w MAISON&PARTNERS, profesor UW i ekspert w dziedzinie psychologii konsumenta. Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniu postaw konsumenckich zdobyte zarówno na zagranicznych uniwersytetach, jaki i w światowych korporacjach. To unikatowa mieszanka. – dodaje Dominka Maison.

MAISON&PARTNERS, wcześniej znane jako Dom Badawczy Maison, jest agencją doradczą funkcjonującą na polskim rynku od ponad 10 lat. Objęcie przez Izę Rudak  stanowiska Managing Partnera otwiera nowy etap w strategii firmy, która rozszerzy zakres swoich kompetencji o nowe kategorie produktowe oraz zaproponuje kontrahentom innowacyjne formy współpracy.

Consumer Science Applied,  to hasło naszej agencji i jednocześnie obietnica jaką składamy naszym klientom: dogłębna i syntetyczna wiedza konsumencka zdobyta dzięki naukowym metodom i dostosowana do specyfiki ich biznesu. Wiemy, że dla firm adaptacja do zmieniających się zachowań konsumenckich jest często poważnym wyzwaniem, dlatego aplikujemy wyniki naszych badań w innowacyjny i angażujący sposób w ścisłej relacji z klientami. To facylituje procesy powstawania silnych marek oraz innowacyjnych produktów i usług. – mówi Iza Rudak, Managing Partner w MAISON&PARTNERS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rok 2016 agencja rozpoczęła od zdobycia kilku strategicznych klientów, zapowiada także dalszy rozwój oferty badawczo-doradczej w obszarach finansowym, dóbr szybkorotujących, medialnym oraz farmaceutycznym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing