mających korzenie w najnowszych odkryciach naukowych.
Ponieważ rzeczywistość dzisiejszych konsumentów stała się bardzo złożona, a ich zachowania coraz trudniejsze do przewidzenia, profesjonalne doradztwo konsumenckie wymaga angażowania na potrzeby biznesu narzędzi dotychczas zarezerwowanych dla świata nauki. – mówi Dominika Maison, założycielka i Chief Science Partner w MAISON&PARTNERS, profesor UW i ekspert w dziedzinie psychologii konsumenta. Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniu postaw konsumenckich zdobyte zarówno na zagranicznych uniwersytetach, jaki i w światowych korporacjach. To unikatowa mieszanka. – dodaje Dominka Maison.
Zobacz również
MAISON&PARTNERS, wcześniej znane jako Dom Badawczy Maison, jest agencją doradczą funkcjonującą na polskim rynku od ponad 10 lat. Objęcie przez Izę Rudak stanowiska Managing Partnera otwiera nowy etap w strategii firmy, która rozszerzy zakres swoich kompetencji o nowe kategorie produktowe oraz zaproponuje kontrahentom innowacyjne formy współpracy.
Consumer Science Applied, to hasło naszej agencji i jednocześnie obietnica jaką składamy naszym klientom: dogłębna i syntetyczna wiedza konsumencka zdobyta dzięki naukowym metodom i dostosowana do specyfiki ich biznesu. Wiemy, że dla firm adaptacja do zmieniających się zachowań konsumenckich jest często poważnym wyzwaniem, dlatego aplikujemy wyniki naszych badań w innowacyjny i angażujący sposób w ścisłej relacji z klientami. To facylituje procesy powstawania silnych marek oraz innowacyjnych produktów i usług. – mówi Iza Rudak, Managing Partner w MAISON&PARTNERS.
Rok 2016 agencja rozpoczęła od zdobycia kilku strategicznych klientów, zapowiada także dalszy rozwój oferty badawczo-doradczej w obszarach finansowym, dóbr szybkorotujących, medialnym oraz farmaceutycznym.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing