TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DoubleVerify zwiększa zakres usług uwierzytelniania jakości mediów także na YouTube Shorts i inne formaty

O autorze
1 min czytania 2023-07-28

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Google i jej Ads Data Hub for Measurement Partners, poprzez udostępnienie pomiarów mediów i pomocy w maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead i In-Feed Video. Technologie i narzędzia oferowane przez DV pomogą reklamodawcom korzystającym z YouTube Shorts zapewnić, że ich reklamy wideo są widoczne, oglądane przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed oszustwami/nieprawidłowym ruchem (invalid traffic, IVT).

YouTube uruchomił Shorts jako nowy sposób tworzenia zabawnych, krótkich filmów dla użytkowników prywatnych i biznesowych, przy użyciu wyłącznie telefonów komórkowych.

Reklamy w formie Shorts dają markom immersyjną, stworzoną z myślą o mobilności, możliwość dotarcia do publiczności o wysokim zainteresowaniu, poprzez treści zgodne z ich upodobaniami.

– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze rozwiązanie o pomiary viewability oraz fraudów w YouTube Shorts, zapewniając globalnym markom większą przejrzystość i pewność w ich inwestycjach – skomentował Mark Zagórski, dyrektor generalny DoubleVerify. – Krótkie filmy zapewniają reklamodawcom forum o dużym zaangażowaniu, umożliwiające kontakt z pełnymi pasji społecznościami internetowymi. Poszerzenie naszego partnerstwa umożliwi naszym klientom uwierzytelnianie ich mediów i maksymalizację skuteczności ich kampanii – dodał.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki technologii weryfikacji jakości DV reklamodawcy korzystający z filmów YouTube Shorts odnoszą następujące korzyści:

  • Pomiar oszustw (Fraud Measurement) : Aby reklama była skuteczna, musi ją zobaczyć człowiek. DoubleVerify identyfikuje i chroni reklamodawców przed fraudami i IVT (invalid traffic) – od zainfekowanych urządzeń, po oszustwa z wykorzystaniem botów.
  • Uwierzytelnianie widoczności reklam (Viewability Authentication): DV zapewnia kompleksowy pomiar widoczności (viewability), dając jasność co do tego, czy reklama ma szansę zostać zauważona i potwierdzając jej potencjał do wywarcia wpływu na odbiorcę.

– DoubleVerify nieustannie wprowadza innowacje, by oferować najlepsze w swojej klasie rozwiązania zapewniające jak najpełniejsze pomiary jakości multimediów w różnych formatach, ekranach i środowiskach zakupowych. Kampanie na Youtube stanowią ważną część mediaplanów reklamodawców w naszym regionie. To niezwykle ważne, że możemy obecnie dostarczyć pomiar w nowych obszarach – dodaje Hubert Świtalski, business director w DoubleVerify odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponadto DoubleVerify zapewnia również pomiary widoczności (viewability) i oszustw (fraud measurement) w zasobach reklamowych YouTube Masthead i In-Feed Video. Reklamodawcy mają dostęp do danych pomiarowych i insightów dotyczących wszystkich nowych zasobów reklamowych za pośrednictwem DV Pinnacle, autorskiej platformy usług i raportów analitycznych DoubleVerify, dzięki czemu mogą monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych w YouTube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się