DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Google i jej Ads Data Hub for Measurement Partners, poprzez udostępnienie pomiarów mediów i pomocy w maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead i In-Feed Video. Technologie i narzędzia oferowane przez DV pomogą reklamodawcom korzystającym z YouTube Shorts zapewnić, że ich reklamy wideo są widoczne, oglądane przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed oszustwami/nieprawidłowym ruchem (invalid traffic, IVT).
YouTube uruchomił Shorts jako nowy sposób tworzenia zabawnych, krótkich filmów dla użytkowników prywatnych i biznesowych, przy użyciu wyłącznie telefonów komórkowych.
Zobacz również
Reklamy w formie Shorts dają markom immersyjną, stworzoną z myślą o mobilności, możliwość dotarcia do publiczności o wysokim zainteresowaniu, poprzez treści zgodne z ich upodobaniami.
– Cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze rozwiązanie o pomiary viewability oraz fraudów w YouTube Shorts, zapewniając globalnym markom większą przejrzystość i pewność w ich inwestycjach – skomentował Mark Zagórski, dyrektor generalny DoubleVerify. – Krótkie filmy zapewniają reklamodawcom forum o dużym zaangażowaniu, umożliwiające kontakt z pełnymi pasji społecznościami internetowymi. Poszerzenie naszego partnerstwa umożliwi naszym klientom uwierzytelnianie ich mediów i maksymalizację skuteczności ich kampanii – dodał.
Dzięki technologii weryfikacji jakości DV reklamodawcy korzystający z filmów YouTube Shorts odnoszą następujące korzyści:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Pomiar oszustw (Fraud Measurement) : Aby reklama była skuteczna, musi ją zobaczyć człowiek. DoubleVerify identyfikuje i chroni reklamodawców przed fraudami i IVT (invalid traffic) – od zainfekowanych urządzeń, po oszustwa z wykorzystaniem botów.
- Uwierzytelnianie widoczności reklam (Viewability Authentication): DV zapewnia kompleksowy pomiar widoczności (viewability), dając jasność co do tego, czy reklama ma szansę zostać zauważona i potwierdzając jej potencjał do wywarcia wpływu na odbiorcę.
– DoubleVerify nieustannie wprowadza innowacje, by oferować najlepsze w swojej klasie rozwiązania zapewniające jak najpełniejsze pomiary jakości multimediów w różnych formatach, ekranach i środowiskach zakupowych. Kampanie na Youtube stanowią ważną część mediaplanów reklamodawców w naszym regionie. To niezwykle ważne, że możemy obecnie dostarczyć pomiar w nowych obszarach – dodaje Hubert Świtalski, business director w DoubleVerify odpowiedzialny za rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ponadto DoubleVerify zapewnia również pomiary widoczności (viewability) i oszustw (fraud measurement) w zasobach reklamowych YouTube Masthead i In-Feed Video. Reklamodawcy mają dostęp do danych pomiarowych i insightów dotyczących wszystkich nowych zasobów reklamowych za pośrednictwem DV Pinnacle, autorskiej platformy usług i raportów analitycznych DoubleVerify, dzięki czemu mogą monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych w YouTube.