Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI

Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI
Douglas rusza z kampanią nowej maskary marki własnej. Po raz pierwszy w Polsce we współpracę zaangażowano influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję (AI). Na ambasadorkę nowego produktu wybrano Meta_Queen, znaną m.in. na TikToku.
O autorze
1 min czytania 2024-03-13

Douglas sięgnął po sztuczną inteligencję. W 30-sekundowym filmie promującym nowy produkt, wystąpiła wirtualna influencerka Meta Queen. 

– Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beauty mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications. 

Za kreację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Kampanię wyprodukował dom produkcyjny TRUSKAVKA. Za realizację materiałów odpowiedzialny był virtual video director Krzysztof Kujawski. W ramach kampanii przygotowano serię animacji, za ich kreację i produkcję odpowiada Saatchi x Saatchi.

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Pierwsza w Polsce reklama TV wygenerowana w całości przez AI

Pierwszą reklamą TV wygenerowaną całkowicie przez AI była kampania promującą środek na erekcję od firmy Adamed Pharma.

Słuchaj podcastu NowyMarketing