Douglas sięgnął po sztuczną inteligencję. W 30-sekundowym filmie promującym nowy produkt, wystąpiła wirtualna influencerka Meta Queen.
– Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beauty – mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications.
Zobacz również
Za kreację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Kampanię wyprodukował dom produkcyjny TRUSKAVKA. Za realizację materiałów odpowiedzialny był virtual video director Krzysztof Kujawski. W ramach kampanii przygotowano serię animacji, za ich kreację i produkcję odpowiada Saatchi x Saatchi.
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
PS Pierwsza w Polsce reklama TV wygenerowana w całości przez AI
Pierwszą reklamą TV wygenerowaną całkowicie przez AI była kampania promującą środek na erekcję od firmy Adamed Pharma.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing