TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI

Douglas współpracuje z wirtualną influencerką. To pierwsza w Polsce kampania angażująca ambasadorkę wygenerowaną przez AI
Douglas rusza z kampanią nowej maskary marki własnej. Po raz pierwszy w Polsce we współpracę zaangażowano influencerkę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję (AI). Na ambasadorkę nowego produktu wybrano Meta_Queen, znaną m.in. na TikToku.
O autorze
1 min czytania 2024-03-13

Douglas sięgnął po sztuczną inteligencję. W 30-sekundowym filmie promującym nowy produkt, wystąpiła wirtualna influencerka Meta Queen. 

– Krajobraz infleuncer marketingu stale ewoluuje, a ostatnio pojawił się nowy trend – influecnerzy AI. I choć wiemy, że we współpracach influencerskich autentyczność i wiarygodność to podstawa, chcąc iść o krok dalej, testowo postawiliśmy na współpracę z wirtualną postacią. Liczymy na to, że zaangażowanie do kampanii Meta Queen, będzie ciekawym początkiem dla innowacyjności i kreatywności w komunikacji nowości w branży beauty mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications. 

Za kreację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Kampanię wyprodukował dom produkcyjny TRUSKAVKA. Za realizację materiałów odpowiedzialny był virtual video director Krzysztof Kujawski. W ramach kampanii przygotowano serię animacji, za ich kreację i produkcję odpowiada Saatchi x Saatchi.

opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Pierwsza w Polsce reklama TV wygenerowana w całości przez AI

Pierwszą reklamą TV wygenerowaną całkowicie przez AI była kampania promującą środek na erekcję od firmy Adamed Pharma.

Słuchaj podcastu NowyMarketing