DS Automobiles nawiązuje do „Małego Księcia” w kampanii samochodów inspirowanych powieściami Antoine’a de Saint Exupéry’ego

DS Automobiles nawiązuje do „Małego Księcia” w kampanii samochodów inspirowanych powieściami Antoine’a de Saint Exupéry’ego
DS Automobiles wyprodukowało kolekcję samochodów inspirowaną historiami zamkniętymi w powieściach Antoine'a de Saint Exupéry'ego. Auta zostały nazwane tytułami książek pisarza. Wśród nich znalazły się: „Citadelle", „Southern Mail" oraz „The Little Prince".
O autorze
1 min czytania 2024-07-17

Firma DS Automobiles zainspirowała się podróżami między Ziemią a niebem, które Antoine de Saint Exupéry opisywał w swoich powieściach. W kolekcji znalazły się trzy modele:

  • Citroën DS 7 „Citadelle”,
  • Citroën DS 4 „Southern Mail”,
  • Citroën DS 3 „The Little Prince”.

Powstał także specjalny klip promujący, który zachowano w stylistyce dobrze znanego wszystkim „Małego Księcia”. Reklama wywołuje wiele emocji, zarówno dzięki dopracowanych elementach wizualnych, jak i warstwie muzycznej. Film zdecydowanie wyróżnia się na tle innych, zazwyczaj dynamicznych, reklam samochodów. Postawiono w nim na wyobraźnię, przyjaźń i piękno naturalnego świata.

Elementy wyposażenia również nawiązują do powieści pisarza. Wnętrze zaprojektowano na wzór prawdziwej kabiny pilota. Inspiracją do takiego działania były wyczyny pionierów poczty lotniczej z książki „Poczta na południe”.

fot. DS Automobiles

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W każdym samochodzie znajduje się także emblemat z odtworzonym podpisem pisarza.

fot. DS Automobiles

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za produkcję filmu odpowiada Movie Magic.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Volkswagen wprowadza innowację w Australii. Chce w ten sposób ratować kangury

Marka samochodów Volkswagen wprowadza do swoich aut jeżdżących po australijskich drogach nowe udogodnienie. Mowa o roobadge, czyli specjalnym czujniku, który ma zmniejszać ryzyko wypadków samochodowych z udziałem kangurów.

PS2 Volkswagen wzbudził kontrowersje w Brazylii, „wskrzeszając” zmarłą piosenkarkę

W najnowszej reklamie Volkswagena w Brazylii sztuczna inteligencja wskrzesiła zmarłą w 1982 roku piosenkarkę. Reklama wzbudziła jednak wiele kontrowersji, w szczególności jeśli chodzi o kwestie etyczne.