Firma DS Automobiles zainspirowała się podróżami między Ziemią a niebem, które Antoine de Saint Exupéry opisywał w swoich powieściach. W kolekcji znalazły się trzy modele:
- Citroën DS 7 „Citadelle”,
- Citroën DS 4 „Southern Mail”,
- Citroën DS 3 „The Little Prince”.
Powstał także specjalny klip promujący, który zachowano w stylistyce dobrze znanego wszystkim „Małego Księcia”. Reklama wywołuje wiele emocji, zarówno dzięki dopracowanych elementach wizualnych, jak i warstwie muzycznej. Film zdecydowanie wyróżnia się na tle innych, zazwyczaj dynamicznych, reklam samochodów. Postawiono w nim na wyobraźnię, przyjaźń i piękno naturalnego świata.
Zobacz również
Elementy wyposażenia również nawiązują do powieści pisarza. Wnętrze zaprojektowano na wzór prawdziwej kabiny pilota. Inspiracją do takiego działania były wyczyny pionierów poczty lotniczej z książki „Poczta na południe”.
fot. DS Automobiles
W każdym samochodzie znajduje się także emblemat z odtworzonym podpisem pisarza.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
fot. DS Automobiles
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za produkcję filmu odpowiada Movie Magic.
PS Volkswagen wprowadza innowację w Australii. Chce w ten sposób ratować kangury
Marka samochodów Volkswagen wprowadza do swoich aut jeżdżących po australijskich drogach nowe udogodnienie. Mowa o roobadge, czyli specjalnym czujniku, który ma zmniejszać ryzyko wypadków samochodowych z udziałem kangurów.
PS2 Volkswagen wzbudził kontrowersje w Brazylii, „wskrzeszając” zmarłą piosenkarkę
W najnowszej reklamie Volkswagena w Brazylii sztuczna inteligencja wskrzesiła zmarłą w 1982 roku piosenkarkę. Reklama wzbudziła jednak wiele kontrowersji, w szczególności jeśli chodzi o kwestie etyczne.