TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DS Automobiles nawiązuje do „Małego Księcia” w kampanii samochodów inspirowanych powieściami Antoine’a de Saint Exupéry’ego

DS Automobiles nawiązuje do „Małego Księcia” w kampanii samochodów inspirowanych powieściami Antoine’a de Saint Exupéry’ego
DS Automobiles wyprodukowało kolekcję samochodów inspirowaną historiami zamkniętymi w powieściach Antoine'a de Saint Exupéry'ego. Auta zostały nazwane tytułami książek pisarza. Wśród nich znalazły się: „Citadelle", „Southern Mail" oraz „The Little Prince".
O autorze
1 min czytania 2024-07-17

Firma DS Automobiles zainspirowała się podróżami między Ziemią a niebem, które Antoine de Saint Exupéry opisywał w swoich powieściach. W kolekcji znalazły się trzy modele:

  • Citroën DS 7 „Citadelle”,
  • Citroën DS 4 „Southern Mail”,
  • Citroën DS 3 „The Little Prince”.

Powstał także specjalny klip promujący, który zachowano w stylistyce dobrze znanego wszystkim „Małego Księcia”. Reklama wywołuje wiele emocji, zarówno dzięki dopracowanych elementach wizualnych, jak i warstwie muzycznej. Film zdecydowanie wyróżnia się na tle innych, zazwyczaj dynamicznych, reklam samochodów. Postawiono w nim na wyobraźnię, przyjaźń i piękno naturalnego świata.

Elementy wyposażenia również nawiązują do powieści pisarza. Wnętrze zaprojektowano na wzór prawdziwej kabiny pilota. Inspiracją do takiego działania były wyczyny pionierów poczty lotniczej z książki „Poczta na południe”.

fot. DS Automobiles

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W każdym samochodzie znajduje się także emblemat z odtworzonym podpisem pisarza.

fot. DS Automobiles

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za produkcję filmu odpowiada Movie Magic.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Volkswagen wprowadza innowację w Australii. Chce w ten sposób ratować kangury

Marka samochodów Volkswagen wprowadza do swoich aut jeżdżących po australijskich drogach nowe udogodnienie. Mowa o roobadge, czyli specjalnym czujniku, który ma zmniejszać ryzyko wypadków samochodowych z udziałem kangurów.

PS2 Volkswagen wzbudził kontrowersje w Brazylii, „wskrzeszając” zmarłą piosenkarkę

W najnowszej reklamie Volkswagena w Brazylii sztuczna inteligencja wskrzesiła zmarłą w 1982 roku piosenkarkę. Reklama wzbudziła jednak wiele kontrowersji, w szczególności jeśli chodzi o kwestie etyczne.