W spocie stworzonym w ramach kampanii „A Story Takes Flight” występują aktorki Gwyneth Paltrow, Kate Hudson i Zoe Saldana. Każda z nich wyrusza w podróż po Dubaju i na własny sposób doświadcza i odkrywa to miasto pełne inspiracji, wyjątkowych miejsc i ludzi.
Spot, trwający 8 minut, w pewnym sensie przypomina hollywoodzki film, którego akcja osadzona została w Dubaju. Ma on za zadanie pokazać to miasto, jako nowoczesne, pełne atrakcji miejsce i zachęcić do odwiedzania go.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Za realizację odpowiada agencja Virtue.
PS
Do sieci trafił niedawno nowy ciekawy spot promocyjny Poznania, który prezentuje największe walory tego miejsca i udowadnia, że jest to miasto idące z duchem czasu. W filmie wykorzystano utwór Rosalie – piosenkarki pochodzącej i tworzącej w Poznaniu.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Piękny rynek, magiczne jezioro, niezwykły pałac… tak bardzo często promujemy w naszym kraju miasta, czy regiony. Jednak skuteczny marketing miejsc nie mówi zabytkami. Pokazuje znacznie więcej. Coś, co rzeczywiście może zachwycić i przyciągnąć. I nie liczy się tu wcale wielkość – ale pomysł.