Kampania Narodowego Centrum Kultury „Ojczysty – dodaj do ulubionych” prowadzona jest od 2012 roku. Jej celem jest kształtowanie świadomości językowej i popularyzowanie poprawnego posługiwania się językiem polskim.
Do tegorocznej edycji akcji włączył się duet Bisz i Radex, który z tej okazji stworzył specjalny utwór zatytułowany „Pokaż mi język” – pomysł na piosenkę zrodził się „z potrzeby zachęcenia odbiorców do używania języka w odpowiedzialny sposób i z szacunkiem dla drugiego człowieka”.
Zobacz również
PS
Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę, zaprezentowała raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2018 r.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dziesiątki napisanych informacji prasowych, postów w mediach społecznościowych, przemówień na konferencjach… jednak czy aby na pewno zawsze posługujemy się językiem poprawnie? Jakie błędy można najczęściej napotkać w świecie PR-u i marketingu?
Słuchaj podcastu NowyMarketing